بررسی حل مشکل موسسه کاسپین در جلسه سران سه قوه و شورای عالی امنیت ملی

    کد خبر :42588

معاون پارلمانی رییس جمهوری از پیگیری رییس جمهوری، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی برای حل سریعتر مشکلات مردم در موسسات مالی غیرمجاز خبر داد.

«حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهوری درباره تلاش برخی نمایندگان برای جمع کردن امضا و سوال از رییس جمهوری درباره موسسه کاسپین و واکنش دولت به این اقدام به خبرنگار سیاسی  برنا گفت: دولت وظیفه خود می داند از حقوق شهروندان دفاع و مشکلات مردم را حل کند. بانک مسکن و وزارت امور اقتصادی و دارایی برنامه هایی دارند تا موضوع سریعتر رفع شود. شخص رییس جمهوری نیز تاکید داشتند تا مشکلات مردم در مواجهه با موسسات مالی غیرمجاز برطرف شود. همچنین دستور ویژه رییس جمهوری در بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی در حال اجرا است.

او ادامه داد: برخی نمایندگان از دکتر روحانی درخواست کردند چون حل مشکلات موسسات مالی غیرمجاز، فقط مربوط به قوه مجریه نیست، این موضوع در حضور روسای قوه مقننه و قضاییه و همچنین در جلسه شورای عالی امنیت ملی مطرح شود که مکاتبات آن میان دولت و مجلس انجام گرفته است.

امیری در پایان بااشاره به طرح سوال از رییس جمهوری در مجلس گفت: تعدادی از نمانیدگان گفتند که ما طرح سوال از رییس جمهوری را امضا نکردیم و فقط در این مورد سوال داشتیم. دکتر سیف جلساتی با نمایندگان مجلس در این خصوص داشته و به جد پیگیر موضوع هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید