برخی از گوشی های سامسونگ اندروید 12 دریافت کردند

    کد خبر :877447

همانطور که می‌دانید سامسونگ در یکی دو هفته‌ی اخیر بسیاری از گوشی‌های محبوب خود را به بروزرسانی رابط کاربری One UI 4.0 بر پایه سیستم عامل اندروید 12 مجهز نموده است. در این راه، امروز نوبت به گوشی‌های Galaxy S10 Lite و W22 5G رسیده که به جدیدترین پلتفرم نرم افزاری سامسونگ دسترسی یابند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_شرکت سامسونگ در هفته‌های اخیر بروزرسانی رابط کاربری One UI 4.0 و سیستم عامل اندروید 12 را برای محصولاتی چون سری گوشی‌های گلکسی اس 21، گلکسی اس 20، گلکسی نوت 20، گلکسی فولد و گلکسی اس 10 ارسال کرده است و اینطور که پیداست قصد دارد هرچه سریع‌تر تمام دستگاه‌های واجد شرایط دریافت بروزرسانی جدید را آپدیت کند.

امروز سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 4.0 و سیستم عامل اندروید 12 را برای کاربران گوشی پرچمدار اقتصادی گلکسی اس 10 لایت با شماره مدل SM-G770F ارسال کرده است. این گوشی که حدوداً یک سال پس از معرفی سری گوشی‌های Galaxy S10 یعنی اوایل سال 2020 معرفی شد، به دلیل سخت افزار قدرتمند و در عین حال قیمتی منصفانه توانست کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

 

گوشی Galaxy S10 Lite سامسونگ بروزرسانی رابط کاربری One UI 4.0 و سیستم عامل اندروید 12 را با شماره ساخت G770FXS6FULA و به همراه پچ امنیتی ماه دسامبر 2021 دریافت می‌کند. پس شما نیز اگر از کاربران این گوشی هستید پیشنهاد می‌شود در بخش بروزرسانی نرم افزار موجود در تنظیمات گوشی خود برای بروزرسانی آن به صورت دستی اقدام کنید تا از جدیدترین قابلیت‌های نرم افزاری سامسونگ و گوگل بهره‌مند شوید.

افزون بر گوشی گلکسی اس 10 لایت، سامسونگ گوشی گران‌قیمت W22 5G که در اصل یک نسخه‌ی سفارشی از Galaxy Z Fold3 برای بازار کشور چین است را نیز به این آپدیت جدید مجهز کرده است. البته همانطور که گفته شد این گوشی فقط در بازارهای کشور چین یافت می‌شود و تاکنون به بازارهای اروپایی و آسیایی راه پیدا نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید