برخورد کامیون با درخت

    کد خبر :824729
برخورد کامیون با درخت

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه کامیونت به یک اصله درخت و واژگونی اصله درخت خبر داد و گفت: در اثر این حادثه شاهد بار ترافیکی سنگینی در محدوده میرداماد بودیم.

سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۱۹:۳۵ شب گذشته در رصد و پایش تصویری از معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مشخص شد، یک دستگاه کامیونت که در مسیر غرب به شرق میرداماد مقابل بانک مرکزی در حال تردد بوده ناگهان به علت انحراف از مسیر با یک اصله درخت کنار معبر بشدت برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: به علت نیمه واژگون شدن این درخت بر روی سقف کامیونت و احتمال افتادن آن بر سطح خیابان، تیم کارشناسی منطقه ۳ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخته و یک لاین عبوری این مسیر را جهت خروج این کامیونت به صورت لحظه‌ای مسدود نمودند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران ابراز داشت: با حضور جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این کامیونت از محل جابجا گردید و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت.

به گزارش میزان، وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست: حین تردد حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و از صحبت با تلفن همراه جدا خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید