برخورد قاطع با مدیران دوشغله شهری

    کد خبر :597356

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دو شغله بودن مدیران در شهرداری خلاف قانون است و ما آن را پیگیری می‌کنیم،‌ گفت: رسانه‌ها اگر مدیران دوشغله را می‌شناسند به ما معرفی کنند.

حامد مظاهریان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران،‌درباره فعالیت مدیران دوشغله در شهرداری اظهار داشت: باید به صورت دوره‌ای این موضوع را مراقبت کرد تا شاهد حضور مدیران دوشغله نباشیم.

وی افزود: بر اساس قوانین جاری کشور مدیران به هیچ عنوان نباید دوشغله باشند ولی گاهی یک مدیر از زمانی که پست قبلی را تحویل و در پست جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند ممکن است بتواند در پست پیشین فعالیت‌هایی انجام دهد که همین مسأله را باید جلوگیری کرد.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در گذشته آمار مدیران دوشغله در شهرداری بسیار زیاد بود گفت:‌ اکنون این مسأله جز استثنائات بود و الان کسی به دوشغله بودن افتخار نمی‌کند و بر اساس سیستم اداری همه افراد باید بر اساس قانون عمل کرده و یک شغل داشته باشند.

به گزارش فارس،مظاهریان بیان داشت: نظارت‌های خوبی برای پیشگیری از فعالیت مدیران دوشغله انجام شده و اگر خلاف این مسأله انجام گیرد قابل پیگیری خواهد بود برخی مواقع گزارش‌هایی نیز در این زمینه به ما واصل می‌شود که آن را بررسی کرده و تذکر می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته در شهرداری ابوالمشاغل داشتیم ولی اکنون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و معضل دوشغله بودن مدیران را نداریم البته رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه هستند و ما درخواست داریم اگر کسی مدیر دوشغله‌ای در شهرداری می‌شناخت آن را به ما معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید