برخورد شدید پراید با گاردریل بزرگراه زین الدین

    کد خبر :812293
برخورد شدید پراید با گاردریل بزرگراه زین الدین

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل‌های لاین میانی بزرگراه زین الدین و چرخش آن به دور خود و رفتن به میان گاردریل‌ها خبر داد.

اسماعیل احسان پور در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۸:۲۵ امروز صبح یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل‌های مسیر بزرگراه شهید زین الدین و رفتن این سواری به داخل گاردریل‌های بزرگراه، به اپراتور مرکز اعلام گردید که بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد پس از چرخش به دور خود به شدت با گاردریل‌های میانی بزرگراه زین الدین برخورد و متوقف گردیده است که به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این گاردریل‌ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می‌شد معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل‌ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف بزرگراه گردیدند.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.

احسان پور گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام کرده است.

به گزارش میزان، احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید