برخورد با تجمع بالای 15 نفر در تهران

    کد خبر :825151

هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است. بی‌تردید سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نباید برق بیمارستان‌ها قطع شود، افزود: هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیرقانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم.

“انوشیروان محسنی بندپی” در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: روزانه ۸۰۰۰ مگاوات برق در استان تهران مصرف می‌شود که ۱۰۰۰ مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان‌ها است که نباید برق آنها قطع شود. فردا جلسه ای در این خصوص با حضور متولیان امر برگزار می‌شود و علاوه بر بررسی چالش‌های موجود، راهکارهایی برای عبور از این بحران ارائه می‌شود. اقدامات لازم برای جلوگیری از قطع برق بیمارستان، مراکز ضروری و منازل شهروندان پیگیری می‌شود.

وی افزود: میزان مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ١٤٠٠ نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ٨ درصد افزایش یافت که نشان دهنده نقش ویژه فرهنگ عمومی استان است. مردم استان تهران همواره در زمینه های مختلف همراه مسئولان هستند و تلاش ما نیز باید معطوف حل مشکلات آنها باشد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و موضوعات روز کشور پرداخته شود و راهکارهای عملیاتی و اجرایی جهت رفع مشکلات ارائه شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خیز پنجم شیوع کروناویروس و برخورد با دستگاه های متخلف در مورد اجرای مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارمندان گفت: هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم. تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.

بندپی تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است. بی‌تردید سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید