برای داور دربی متاسفم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸
    کد خبر :896510

حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: همیشه در مورد فوتبال فنی صحبت کردم، اما برای سیدعلی داور مسابقه متاسفم، تصور می کنم هر داوری در آستانه بازنشستگی باشد و می‌خواهند تقدیر کنند او را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کنند. داور دربی باید از  آماده ترین ها باشد نه در مرز بازنشستگی. شما ببینید این داور چگونه قضاوت کرد و یازده بازیکن شیر ما را عصبی کرد.

وی افزود: واقعا برای این انتخاب متاسفم، این داور هفته قبل قرار بود دیدار نفت مسجد سلیمان را سوت بزند، اما به یکباره استوری می‌گذارد و از بازی ما برمی‌دارند و چطور برای دربی حساس انتخاب می‌شود، مربی تیم حریف در بین دو نیمه به سینه بازیکن ما یعنی ترابی می‌زند، اگر دیدید صحنه را نشان دهید. او قصد دارد بهترین بازیکن ما را عصبی کند. مربی رقیب در آغاز نیمه دوم برای این که کارت نگیرد بالا نمی‌آید جالب است داور و ناظر می‌بینند، اما خیلی راحت از کنار آن عبور می کنند. اینها واقعا تعجب آور است.

مربی پرسپولیس بیان کرد: یک فوتبال خوب، اکتیو و تماشاگر پسندی را شاهد بودیم، اما استرس داوری از همه چیز بیشتر است، داور با تجربه ما. من همیشه اعلام کردم قوی تر از بهانه هایمان است، اما نیاز بود این مسائل را درخصوص داوری که خیلی ضعیف بود مطرح کنم،  تیم ما  در صحنه ای که منجر به گل شد 10 نفره بود و دو تعویض نیز داشتیم. داور صحنه را تماشا می کند اما به سادگی اجازه تعویض نمی‌دهد. به تیمم افتخار می‌کنم که 11 نفره جلو بودیم و 10 نفره یک بر یک شدیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید