برای حضور در میادین پیش‌رو تابع نظر کادر فنی هستم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
    کد خبر :297514

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی گفت: برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی، تابع نظر کادر فنی هستم

به گزارش مهر، سعید داداش پور به عنوان یکی از مدعیان اصلی وزن ۷۴ کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، عملکرد خوبی را در مرحله اول ان پیکارها داشت، اما در عین شایستگی در دیدار فینال مرحله نهایی، مغلوب مصطفی حسین‌خانی دیگر مدعی این وزن شد.

داداش پور در حاشیه دومین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر مهمترین مساله این است که من به اردوی تیم ملی دعوت شدم و باید به عنوان یکی از ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی یا رقابتهای جهانی به فکر آماده سازی خودم باشم. به هر حال من به رغم قهرمانی در مرحله اول رقابتهای انتخابی، در مرحله نهایی در فینال شکست خوردم که البته این موضوع نیز بیشتر به قوانین جدید وزن کشی و مشکلات پیرامونی این موضوع مربوط می شد.

وی در خصوص اینکه در کدام یک از میادین پیش رو حضور خواهد داشت، گفت: من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و تمام تصمیمات در خصوص حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی را به کارد فنی واگذار کرده ام. مطمئنا تصمیم نهایی با آنهاست و من نیز کاملا تابع این تصمیمات هستم. وظیفه اصلی من این است که در هر مصافی که در ترکیب تیم ملی قرار می گیرم، بهترین نتیجه را برای کشورمان کسب کنم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی در پایان اظهار داشت: بر خلاف نظر برخی از اهالی کشتی که معتقدند سن من به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمی خورد و شرایط حضور در این میدان را ندارم، بر این باورم که می توانم به این خواسته بزرگ برسم. در همین راستا با تمام وجود تلاش می کنم تا به هدف اصلی ام یعنی حضور در المپیک دست یابم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید