برای اولین بار از سال ۲۰۱۰؛ ‌محمود عباس به اقامتگاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رفت

    کد خبر :874667
محمود عباس به اقامتگاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رفت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد چهارشنبه با حضور در اقامتگاه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وی دیدار و گفتگو کرد.

روسیا الیوم نوشت، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد چهارشنبه با حضور در اقامتگاه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وی دیدار و گفتگو کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این دومین دیدار بین دو طرف از زمان تشکیل کابینه جدید در سرزمین‌های اشغالی است. دو ماه پیش دو طرف در رام الله با یکدیگر دیدار کردند. همچنین این اولین دیدار رئیس تشکیل خودگردان فلسطین با یک مقام اسرائیلی در اقامتگاه وی در داخل سرزمین‌های اشغالی از سال ٢٠١٠ است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که این دیدار با موافقت نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شده است. در این دیدار «رسان عالیان» هماهنگ کننده عملیات‌ها در سرزمین‌های اشغالی و «حسین الشیخ» وزیر امور عمرانی تشکیلات خودگردان فلسطین و «ماجد فرج» رئیس سازمان امنیت فلسطین حضور داشتند. در این دیدار دو ساعت و نیمه در مورد مسائل امنیتی گفتگو شد.

پیش از این ‌یاسر عرفات در مقام ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در روز ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۰ در منزل ‌ایهود باراک (نخست وزیر و همزمان وزیر جنگ وقت اسرائیل) با وی دیدار نمود. تنها یک روز بعد از این دیدار بود که انتفاضه دوم فلسطینیان آغاز شد.

به گزارش مهر، این دیدار در حالی صورت گرفته است که کرانه باختری در هفته‌های اخیر به صحنه درگیری مردم فلسطین با شهرک نشینان تبدیل شده است. شهرک نشینان صهیونیست با حمله به محله‌های فلسطینی به دنبال گسترش بیشتر شهرک سازی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید