فرار از بدهی ۳۰۰ میلیونی با قتل باجناق و همسر و کودکش

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
    کد خبر :755597

رسیدگی به این پرونده از اواسط مهرماه سال‌جاری آغاز شد و مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس عنوان کرد که برادرم حسن و همسر و فرزندش از ۶ مهر ناپدید شده‌اند.

به‌ دنبال اظهارات این مرد، مأموران کار تجسس را آغاز کردند و مشخص شد که حسن مدت‌هاست که با باجناقش نادر اختلاف مالی داشته، از این‌رو نادر بازداشت شد. او در بازجویی ها عنوان کرد: حسن و همسرش بچه‌دار نمی‌شدند و پسری را از پرورشگاه گرفته و او را بزرگ کردند تا اینکه چند روز قبل پدر و مادر واقعی کودک پیدا شدند و می‌خواستند پسرشان را پس بگیرند. به همین خاطر باجناقم و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار کنند تا بهزیستی، بچه را از آنها نگیرد. من آنها را به زرند بردم و دیگر از آنها خبری ندارم.

پس از طرح ادعا تیمی از مأموران به شهرستان زرند رفتند و معلوم شد که چنین ادعایی صحت ندارد. به‌همین خاطر نادر دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت وقتی متوجه شد که پلیس متوجه ساختگی بودن ادعایش شده، به قتل این خانواده ۳ نفره اعتراف کرد و گفت: حسن ۳۰۰ میلیون تومان از من طلب داشت و من نمی‌توانستم پولش را برگردانم. به‌همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم. ابتدا به بهانه سفر به شمال آنها را سوار خودروام کردم و بین راه به آنها آبمیوه مسموم دادم و پس‌از آن‌که بیهوش شدند، آنها را خفه کردم و اجسادشان را در ویلای دوستم در لنگرود دفن کردم.

به ‌گزارش روزنامه ایران، پس از اعترافات متهم، مأموران نیمه شب سه‌شنبه با متهم به محل دفن اجساد رفتند و صحنه جنایت بازسازی شد. محمد عنبری، بازپرس شعبه یک دادسرای جنایی البرز در تشریح این خبر گفت: متهم در اظهاراتش مدعی بود که به‌دنبال بدهی‌ای که به باجناقش داشت، تحت فشار همسرش قرار داشت. تا اینکه فکر قتل به ذهنش رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید