بدهکاری مالیاتی عجیب نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
    کد خبر :691044

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد. در پایان مهلت مقرر ثبت نام، ۵۹ شخص برای پست‌های مختلف اعلام آمادگی کرده اند که در حال بررسی صلاحیت آن‌ها در ابعاد مختلف هستند.

براساس اخبار دریافتی، یکی از استعلام‌ها برای نامزد‌ها که صورت گرفته، مربوط به امور مالیاتی و مالی آنهاست. این نشان می‌دهد اشخاصی که وارد این کارزار شده اند، در چه وضعیت مالی هستند و چگونه در این حوزه رفتار و تعهد عملی داشته اند. طبیعتا، اشخاصی که بدهی‌های کلان مالی و مالیاتی دارند، حضورشان در مسند ریاست فوتبال، غیرمنطقی و شائبه برانگیز است.

در این راستا، ۱۶ نفر از نامزد‌های حاضر در انتخابات، دارای بدهی هستند و دستگاه مالیاتی، وضعیت آن‌ها را منفی اعلام داشته است. نکته قابل توجه، وضعیت نامطلوب مالیاتی یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال است که گویا تبعات قابل توجهی نیز برایش داشته و خواهد داشت. وی که هم اکنون وضعیت نامطلوبی میان هیئت‌ها و اعضای مجمع دارد و عنوان می‌شود با حمایت‌های غیرفوتبالی وارد این عرصه شده، اوضاع مالیاتی نامطلوبی دارد و در زمره بدهکاران است.

با توجه به این استعلام و پاسخی که درباره این نامزد اعلام شده، باید منتظر ماند و دید که نهاد‌های نظارتی مسئول در حوزه صلاحیت ها، چه واکنشی به این اتفاق خواهند داشت. با توجه به حضور غیر فوتبالی این نامزد، باید دید دستگاه‌های نظارتی چه واکنشی به بدهکاری وی خواهند داشت و چنین شخصی با این وضعیت بحرانی، اجازه حضور در کارزار انتخاباتی را خواهد داشت. انتظار بر این است که نهاد‌های مسئول، در این زمینه قاطعانه وارد شده و در این باره، تصمیمی محکم و بدون ملاحظه بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید