بحران تامین قطعه شرکت‌های هواپیمایی موجب توقف پروازها می شود

    کد خبر :930182
شرکت‌های هواپیمایی

براساس گزارش وال استریت ژورنال، شرکت‌های هواپیمایی بزرگ جهان به دلیل کمبود قطعات هواپیما مجبور به توقف پروازها هستند. از لوفت هانزا گرفته تا قطر ایرویز که به عنوان شرکت‌های شناخته شده هستند.

بازتاب-لوفت هانزا، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان، با کمبود قطعات دست و پنجه نرم می‌کند و مجبور است قطعاتی مانند پنل‌های داخلی را از سایر نقاط جهان تهیه کند. در سوی دیگر قطر ایرویز ایرباس A380 را در حالت آماده باش نگه می‌دارد تا هواپیماها به دلیل کمبود قطعات یدکی نتوانند پرواز کنند. علاوه بر این، هواپیماها برای مقابله با اثرات تاخیر در تعمیر و نگهداری موتور، ساعات کمتری در هوا هستند.

بحران تامین قطعه شرکت‌های هواپیمایی موجب توقف پروازها می شود

سازندگان قطعات هواپیما در حال رقابت برای افزایش تولید هستند تا بر تاخیرهای تحویل غلبه کنند. وال استریت ژورنال گزارش داد که CFM International با تحویل موتورهای جدید حدود دو ماه از برنامه عقب مانده است و تلاش می‌کند با همکاری تامین کنندگان این روند را سرعت بخشد.

شرکت سازنده موتور رولز رویس نیز با تاخیر مواجه است اما در حال کار با مشتریان برای یافتن راه حل بوده، در حالی که رقیب پرت اند ویتنی قصد دارد تحویل موتور را در اواخر سال جاری افزایش دهد. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا این بحران حل خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید