با گوگل لنز هوشمندانه متن انتخاب کنید

    کد خبر :290146

یکی از ویژگی های جدیدی که در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، ارائه گوگل لنز مبتنی بر هوش مصنوعی بود.

گوگل لنز که ابتدا فقط روی گوشی های پیسکل در دسترس بود و اکنون تمام دارندگان گوشی های اندرویدی میتوانند از ان استفاده کنند، از زمان معرفی تا کنون، دستخوش تغییرات فراوانی شده و آپدیتهای بیشماری برای آن عرضه شده است.

در آخرین اپدیت این برنامه به ویژگی هایی چون امکان انتخاب هوشمند متن، جستجوی بی‌درنگ و Style Match مجهز شده است که فقط در اختیار کاربران برخی گوشی‌های اندروید قرار دارند که گوگل لنز در اپلیکیشن دوربین آن ها ادغام شده است.

این کاربران وقتی دوربین را جلوی متن، جسم یا حتی تصویری قرار می‌دهند به ‌راحتی و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن دیگری می ‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

قابلیت هوشمند نیز به همین معنی است که اگر دوربین گوشی خود را در مقابل متنی بگیرید، میتوانید بدون نیاز به کپی و پیست کرن ان متن در برنامه ای دیگر، معنای کلمات را تفسیر کرده و اطلاعات بیشتری در خصوص متن به کاربر دهد.

ویژگی Style match نیز از همین سیستم هوش مصنوعی متنهی در تجارت الکترونیک و خرید آنلاین بهره میبرد و توسط آن میتوانید دوربین را روی کالای مورد نظر گرفته تا اطلاعات آن برایتان ظاهر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید