با نهال گردو پیوندی رویای پولدار شدنتان به واقعیت میپیوندد

    کد خبر :1036129

حقیقت این است که با خرید عمده نهال گردو و احداث باغ می توانید درآمد دلاری داشته باشید. این موضوع به قدری جدی و اصولی است که راه اندازی و پرورش نهالستان گردو کار اول و اصلی بسیاری از باغداران ایرانی است. از این رو خرید عمده نهال گردو علاقه زیادی را در بین باغداران برمی انگیزد. اگر شما هم رویای پولدار شدن در سر دارید کافیست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

برای راه اندازی نهالستان گردو، لازم نیست کشاورز یا باغدار باشید. بسیاری از مردم فکر می کنند که به دلیل کمبود دانش یا تجربه قادر به ایجاد باغ نیستند. درست است که هر شغلی نیاز به دانش و تجربه حرفه ای دارد اما با کمک مشاوران در این زمینه به خصوص کسانی که خدمات مشاوره نهال گردو را در مراکز خرید بزرگ ارائه می دهند می توانید بدون ترس و با امید وارد این صنعت شوید و آینده ای روشن داشته باشید. در نظر داشته باشید که خرید انواع نهال گردو و پرورش آن به صورت استارت یک کسب و کار نیاز به سرمایه ی کلانی ندارد. حتی در طول پروسه پرورش، هزینه های جاری زیادی ندارد. علیرغم اینکه در خرید عمده نهال گردو در صورت انتخاب رقم مناسب گردو می توانید در سال اول کاشت به نتایج غیر قابل تصوری دست یابید و با فروش بهترین ارقام گردو درآمد فوق العاده ای کسب کنید زیرا گردو جزو خشکبارهای پر مصرف و پرطرفدار محسوب می شود و گرانی باعث کاهش فروش آنها نمی شود، مخصوصا گردوهای مرغوب دارای فروش بیشتری می باشند.

رقم نهال گردو مناسب برای کاشت:

همانطور که قبلا گفتیم نوع ارقام نهال گردو تاثیر زیادی در میزان درآمد ایجاد می کند. کسب دانش کافی در مورد انواع گردو دقیقاً همان تخصص و تجربه ای است که هنگام خرید عمده نهال گردو باید کسب کنید. نهال گردو پیوندی ایده آل ترین انتخاب برای احداث باغات گردو در سطح وسیع می باشد. حواستان به این باشد، اگر قصد دارید فقط چند درخت برای مصرف سالانه بکارید، می توانید از نهال های بذری استفاده کنید، اما نهال های بذری گزینه ای مناسب برای ساختن یک نهالستان بزرگ و وسیع نیستند. نهال گردو پیوندی حاصل تغییرات ژنتیکی در نهال هایی است که عملکرد بسیار بالایی دارند. به این ترتیب می توانید نتایج برخی از واریته ها را در سال اول کاشت مشاهده کنید. در واقع اگر اولویت شما تولید گردو است باید از نهال گردو پیوندی استفاده کنید. از آنجایی که این نهال ها به گونه ای اصلاح می شوند که گلدهی و رسیدگی محصول آنها مختل نشود، در این صورت می توان باغ گردو را به خوبی مدیریت کرد. همچنین کوتاه بودن دوره باردهی این محصول موجب توسعه اقتصادی باغات می شود.

خرید نهال عمده:

علاوه بر نکات فوق، می توانید با خرید عمده نهال گردو برای کاشت، انواع نهال گردو را نیز پرورش دهید.نهال هایی مانند فرنوز و چندلر از ارقام پیوندی گردو هستند که می توان آنها را ارقام تجاری نامید. گردوی پیوندی علاوه بر عملکرد بالا، از کیفیت میوه بالایی نیز برخوردار است. مغز گردو پر بار، دارای چربی بالا، رنگ روشن و ارزش غذایی فوق العاده بالایی است. حتی چوب این نوع گردو بسیار ارزشمند است. بنابراین فروش آن بالاست و از همان سال اول کاشت درآمد بالایی برای باغدار به همراه دارد. امروزه شرایط اقلیمی سخت و نامساعد دیگر دلیل موجهی برای عدم خرید نهال گردو به مقدار زیاد و ایجاد نهالستان نیست، زیرا ارقام پیوندی این نهال ها مقاومت خوبی به سرما از خود نشان می دهند و پایدار و سازگار با شرایط نامساعد هستند. به عنوان مثال نهال گردو چندلر را می توان در ارتفاع 0 تا 1400 متری و نهال گردو فرنور پیوندی را در ارتفاع 1400 تا 2500 متری کاشت و به سرمای بهاره مقاوم است.

خرید نهال گردو لیبل دار:

برخی از نهالستان هایی که نهال گردو می کارند و می فروشند دور جوانه پایه بذری را خط کشیده و بالای جوانه را قطع می کنند. در نهایت شاخه هایی که از ناحیه خراشیده رشد می کنند، متاسفانه به عنوان نهال پیوندی می فروشند. این نوع تقلب مطمئناً در نهایت به باغبانانی که قصد خرید عمده نهال گردو را دارند آسیب می رساند. توجه داشته باشید که نهال های پیوندی دارای برجستگی از محل پیوند هستند که رنگ پایه این نهال سفید و رنگ پیوندک آن قهوه ای است. برای اطمینان از خرید صحیح نهال گردو، باید نهال را با لیبل و فاکتور فروش خریداری کنید. با توجه به اهمیت این موضوع و توجه مردم به آن، فروش نهال گردو با لیبل جهادکشاورزی رونق زیادی دارد. ریشه نهال ها باید استانداردهای خاصی را داشته باشد. این معیارها به عنوان مقاومت، استحکام، طول مناسب ریشه ها و سلامت آنها خلاصه می شود. کاشت نهال بدون سیستم ریشه سالم عملاً هیچ فایده ای ندارد. نهال های لیبل دار همگی دارای ریشه های سالمی هستند.

خرید اینترنتی نهال گردو:

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که نهالستان می سازند و تجارت می کنند، نحوه خرید نهال است، از آنجایی که حمل و نقل و کاشت این نهال ها باید بسیار با دقت و حوصله باشد. امروزه بیشتر خرید و فروش ها به صورت اینترنتی انجام می شود و خرید عمده نهال گردو نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین زمانی که خرید اینترنتی نهال گردو را انتخاب می کنید، حتما از منابع معتبری خریداری کنید که پرسنل آن در مراحل ارسال بسیار مراقب باشند تا از آسیب و ضربه به ریشه نهال جلوگیری شود.

به این ترتیب می توانید خرید اینترنتی ایمن را تجربه کنید و به سلامت نهال بکارید.خرید انواع گردو برای راه اندازی کسب و کار نه آنقدرها که فکر می کنید سخت و دشوار نیست، اما این کار ظرافت های خود را دارد و یک سری استاندارد و نکاتی وجود دارد که در روز اول کاشت باید رعایت کنید. در این صورت موفقیت شما قطعی است و می توانید به سرمایه گذاری بلندمدت برسید. نهالستان غرب نهال می تواند تضمینی موثر برای سرمایه گذاری بلند مدت و ایجاد درآمد باشد.

جهت خرید نهال گردو و همچنین اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به وب سایت GHARBNAHAL.IR مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید