با تتلو حرف زدم و گفتم حرمت علی را نگه‌دار

  • ورزشی
  • جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶
    کد خبر :709050

علی انصاریان قرار است در ایام ماه مبارک رمضان، با سریالی جدید روی آنتن شبکه یک برود. خبر ورزشی به همین مناسبت با او درباره این سریال و البته ماجرای اختلاف تتلو و علی کریمی صحبت کرده است. در زیر فقط بخشی از صحبت هایش که درباره کریمی و تتلو است ذکر شده است.

اخیراً ماجرای توهین‌های تتلو به علی کریمی هم خیلی سوژه شد. نظر تو را در این باره می‌خواستیم بدانیم.

به نظر من یک سوء‌استفاده یا یک سوء‌تفاهم پیش آمده. مسئله‌ای که مهم است این است که حرمت‌ها باید نگه داشته شود. من اتفاقاً با امیر تتلو در این باره صحبت کردم.

واقعا؟ چه گفتید؟

به او گفتم حرمت علی کریمی را نگه‌دار. ما باید حرمت اسطوره‌ها را حفظ کنیم و خراب‌شان نکنیم. در مملکت ما می‌گویند اسطوره مرده را عشق است. ببینید درباره تختی چه حرف‌هایی می‌زنیم؟ هنوز برای‌مان مهم است که نگویند او خودکشی کرده است. تختی یک اسطوره است. یا مثلاً آقا فردین، مگر وقتی ایشان از دنیا رفت نگفتیم کاش می‌گذاشتیم بازی کند؟ درباره ناصر ملک‌مطیعی مگر این حرف‌ها را نزدیم؟ تا رفتند یادشان افتادیم. علی کریمی که زنده است. باید حرمت‌ها حفظ شود.

 

خب تتلو پذیرفت؟ الان مشکل حل شده؟

او به من گفت: تو هرچه بگویی قبول دارم. بعد هم دیدید که یک پست گذاشت و من را هم تگ کرد. تتلو هم جایگاه خودش را دارد. از نظر من او آدم باهوشی است. کسی که شعر می‌گوید، آهنگ می‌سازد و می‌خواند واقعاً باهوش است. منتها دوست دارد مخالف جریان آب شنا کند. خود ما با تتلو چه کردیم که با این‌همه استعداد گذاشت و رفت؟ کاری نکنیم امثال علی کریمی هم بروند. من با علی ۳۰ ساله رفیقم. درست نیست که حرمت‌ها را بشکنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید