با اندروید 12 در هنگام دانلود یک بازی می توانید آن را اجرا کنید

    کد خبر :827317

شرکت گوگل اخیرا سیستم عامل جدید اندروید 12 را معرفی کرد. سیستم عاملی که در مقایسه با نسخه قبلی تغییرات بزرگی داشته و رابط کاربری جدید و جذابی را هم دربرمی‌گیرد. اما به تازگی ویژگی جدید این اندروید آشکار شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–گوگل به‌تازگی یک قابلیت جدید و بزرگ را برای اندروید 12 معرفی کرده است. در این نسخه از اندروید شما می‌توانید بازی‌ها را حتی هنگام دانلود کردن آن اجرا کنید. اجرای بازی هنگام دانلود خصوصاً برای بازی‌های حجیم بسیار مفید است، زیرا کاربر می‌تواند پیش از اتمام دانلود، بازی مورد علاقه خود را اجرا کند.

در فایل GIF بالا که توسط گوگل به اشتراک گذاشته شده است، می‌توانید عملکرد این قابلیت را مشاهده کنید. همان‌طور که مشخص است اجرای بازی بسیار سریع‌تر امکان‌پذیر می‌شود و گوگل می‌گوید که این زمان 2 برابر سریعتر خواهد شد. قابلیت جدید اندروید 12 برای بازی‌هایی که از سیستم Play Asset Delivery استفاده می‌کنند کار می‌کند. طبق گفته گوگل توسعه دهندگان تنها کافی است که این ویژگی را فعال کنند و نیاز به اقدام دیگری نیست.

این خبر در کنفرانس Games Developer Summit 2021 اعلام شده است. در این مراسم گوگل هم‌چنین داشبورد جدیدی را برای بازی در اندروید 12 معرفی کرده است. این داشبورد امکان دسترسی آسانتر به اسکرین شات و فیلمبرداری از صفحه را فراهم می‌کند. گوگل می‌گوید که این داشبورد از اواخر سال جاری میلادی برای دستگاه‌های منتخب در دسترس خواهد بود.

اندروید 12 قرار است تغییرات بزرگی دیگری را نیز به همراه داشته باشد که مهمترین آن‌ها را می‌تواند تغییر طراحی رابط کاربری، اعلان‌ها و ویجت‌های جدید دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید