باید به هر ترتیب ممکن به مدال جاکارتا برسیم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
    کد خبر :260940

ملی پوش واترپلو ایران با اشاره به انگیزه بالای خود برای تمرینات از تلاش برای موفقیت در بازی های آسیایی سخن گفت.

امیرحسین رهبر ملی پوش واترپلو ایران درباره سفر به ایتالیا اظهار کرد: با توجه به ارتباطاتی که چیریچ سرمربی تیم با باشگاه های ایتالیا داشتند یک اردوی ۱۰ روزه را در این کشور داشتیم. ایتالیا در المپیک مدال گرفته است و بازیکنان و تیم های باشگاهی این کشور هم سطح بالایی در واترپلو دارند. به همین دلیل انگیزه ما برای رویارویی با این تیم ها بسیار بالاست.

وی افزود: می دانیم رقبای اصلی ما تیم های چین و قزاقستان و ژاپن هستند که همیشه در واترپلو بازی های آسیایی روی سکو بوده اند. اما در این دوره ما می خواهیم به هر ترتیب ممکن به مدال برسیم. ما تمرینات سخت و شرایط دشواری را با دوری از کشور و خانواده پشت سر می گذاریم و حرفه ای تمرین می کنیم تا به این هدف دست یابیم. اولین خواسته ما از کمیته ملی المپیک این است که در ابتدا به بازی های آسیایی اعزام شویم و بیشتر رشته های شنا، شیرجه و واترپلو را حمایت کنند تا در جاکارتا بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش برنا، ملی پوش واترپلو ایران گفت: مربیان ما هم خیلی خوب ما را حمایت می کنند. هر بار آن ها را می بینیم در حال تماشا و آنالیز فیلم بازی های ما هستند. آن ها جدید ترین متد تمرینات را انجام می دهند. فعلا در سخت ترین مرحله اردو یعنی تمرینات پر فشار هستیم. مربیان روی ما فشار می آورد تا با فشار بالا کار کنیم و با نهایت آمادگی به بازی های آسیایی برویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید