باید به مسئولان برگزاری دیدار فینال به خاطر بی‌تدبیری مدال داد!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱
    کد خبر :551064

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد مسئولان بازی فینال جام حذفی گفت: چنین مدیرانی باید به خاطر بی تدبیری مدال بگیرند!

فرزاد آشوبی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل داماش گیلانیان گفت: بخش بزرگی از عملکرد فنی دو تیم بخصوص پرسپولیس تحت تاثیر حاشیه‌های نابی که رقم خورد قرار گرفت. اتفاقاتی که به خاطر بی مسئولیتی آقایان رخ داد. اگر این اتفاقات نمی افتاد قطعاً بازی قشنگ‌تر و با کیفیت تری می دیدیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های به وجود آمده در این بازی به دلیل عدم اجازه به هواداران داماش گیلانیان برای ورود به ورزشگاه افزود: بابت بی تدبیری و بی کفایتی باید به آقایان مدال داد. مدیران داماش کار خیلی درستی انجام دادند که از حق تیمشان دفاع کردند. حق این تیم بود که هواداران خودش را داشته باشند.

به گزارش مهر ،کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از مسئولان بازی تصریح کرد: آقایان قانون‌های خودشان را هم که وضع کردند نمی توانند عملی کنند. مشکل دقیقاً همین است که مدیران غیر فوتبالی توانایی درک چنین رویدادهایی را ندارند.

آشوبی با اشاره به دو قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی راجع به تقویت سرخ‌ها در فصل آینده لیگ برتر نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس نیاز دارد در فاز هجومی تقویت شود. مدافعان کناری پرسپولیس نیاز به یار جدید دارند. مهم‌ترین موضوع برای حفظ قوای فنی پرسپولیس، ماندن آقای برانکو ایوانکوویچ در برنامه بلند مدت این باشگاه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید