بایدن: من قبلا به ایران پیام داده ام/ آنها خواهان جنگ با ما نیستند

    کد خبر :1047539
بایدن و جنگ با ایران

رئیس جمهور آمریکا با “تروریستی” خواندن گروه انصارالله یمن، آنها را تهدید کرد و گفت که اگر به رفتارهای جسورانه و حملات خود ادامه دهند، ایالات متحده آمریکا به آنها پاسخ خواهد داد.

بایدن هنگامی که از یک کافی شاپ در آلن تاون پنسیلوانیا بازدید می کرد، به خبرنگاران گفت: «من قبلاً پیام را به ایران رسانده ام. آنها می دانند که کاری انجام ندهند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که فکر نمی کنم در حملات شب گذشته هیج غیرنظامی کشته شده باشد و این دلیل دیگری بر موفقیت آمیز بودن آن است.

جو بایدن در پاسخ به اینکه آیا آمریکا در جنگ نیابتی با ایران است؟ پاسخ داد: «خیر. من قبلا پیام را به ایران رسانده‌ام. آنها می‌دانند که نباید هیج کاری انجام دهند. ایران خواهان جنگ با ما نیست.

جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به اعتقاد وی «ایران به دنبال جنگ با آمریکا نیست» و آمریکا نیز تصمیمی برای درگیری با ایران ندارد.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین با اشاره به تجاوز نظامی کشورش به یمن، گفت: «تا زمانی که حوثی‌ها به اقدام‌‌های خود در دریای سرخ ادامه دهند، ما به آنها پاسخ خواهیم داد».

 

گاف دوباره جو بایدن در آلن تاون پنسیلوانیا

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه، یک گروه از صاحبان کسب و کارهای کوچک در پنسیلوانیا را متعجب کرد، بایدن به آنها گفت که هنوز در سنا کار می‌کند، جایی که قبلا بیش از سه دهه در آن خدمت کرده بود و در سال ۲۰۰۸ آنجا را ترک کرد.

بایدن گفت:

“نام من جو بایدن است. من برای دولت در سنا کار می‌کنم”

این اولین بار نیست که بایدن به دوران خدمت سنا خود اشتیاق نشان می دهد. او در سال ۲۰۲۰، در هنگام اجرای کمپین برای ریاست‌جمهوری، به هواداران خود گفت که “یک نامزد دموکرات برای سنای ایالات متحده” است.

بایدن در ۸۱ سالگی، پیرترین رئیس‌جمهور آمریکا است و توانمندی‌های شناختی او به عنوان یک موضوع مهم، مورد انتقاد قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید