بانوی قایقران ایرانی در فینال قهرمانی جوانان جهان

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۴۴
    کد خبر :937109
الناز شفیعیان

در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان الناز شفیعیان در دور مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال بانوان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه شفیعیان با رقبایی از اسلواکی، اسپانیا، آمریکا، رومانی، قزاقستان و کانادا رو به رو شد و با زمان 4:08:28 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و راهی نیمه‌نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان اسلواکی و قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

شفیعیان در دور نیمه‌نهایی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال بانوان نیز با رقبایی از نروژ، پرتغال، آلمان، استرالیا، بلژیک، اسپانیا، رومانی، اوکراین و لتونی رو به رو شدند و با زمان 4:14.17 دقیقه در رده هفتم قرار گرفت و راهی فینالB شد. در این مسابقه قایقرانان نروژ، آلمان و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ادامه رقابت‌ها الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در دور مقدماتی کایاک دونفره 500 متر زیر 23 سال بانوان به مصاف رقیبان رفتند. در این مسابقه شفیعیان و کارگرپور با رقبایی از مجارستان، پرتغال، قزاقستان، ژاپن، نیوزلند، آفریقای جنوبی، آمریکا و سوئد رو به رو شدند و با زمان 1:45:58 دقیقه در رده دوم قرار گرفتند و راهی نیمه‌نهایی شدند.

در این مسابقه قایقرانان مجارستان و پرتغال به ترتیب اول و سوم شدند. نمایندگان کشورمان در دور نیمه‌نهایی این ماده نیز با رقبایی از قزاقستان، صربستان، لتونی، ایتالیا، جمهوری چک، اسلوونی و نیوزلند رو به رو شدند و با زمان 1:49:52 دقیقه در رده هفتم قرار گرفتند و راهی فینال B شدند. در این مسابقه قایقرانان ایتالیا، جمهوری چک و اسلوونی به ترتیب اول تا سوم شدند.این رقابت‌ها فردا با برگزاری دور فینال A و B سه ماده دیگر برای قایقرانان کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید