بانوان ایرانی هرجا فرصت داشتند، درخشیده‌اند

معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در دیدار با ایران درّودی هنرمند نقاش گفت: بانوان ایرانی هرجا که فرصت داشتند، درخشیده‌اند.

از سازمان میراث فرهنگی، زهرا احمدی‌ پور با حضور در منزل این هنرمند نقاش با وی دیدار و گفت وگو و از آثارش بازدید کرد.
رییس سازمان میراث در این دیدار با بیان اینکه حفاظت از میراث ‌فرهنگی و عناصر هویتی وظیفه سازمان میراث‌ فرهنگی است، تصریح کرد: هنر از هر مرزی می‌گذرد و پیام صلح و دوستی را منتقل می‌کند.
وی افزود: امیدواریم در انجام وظایفمان برای حراست و حفاظت از این میراث‌فرهنگی سربلند و موفق باشیم.
احمدی ‌پور با تحسین هنر این نقاش برجسته کشور گفت: امیدوارم موزه ایران درودی با حضور خودتان و در آینده نزدیک افتتاح شود. نام شما به ‌عنوان یک بانوی هنرمند ایرانی باعث افتخار ما است.

** ارادت و علاقه خاصی به دولت آقای دکتر روحانی دارم
در این دیدار همچنین ایران درودی هنرمند برجسته نقاشی کشور با ابراز خرسندی از ملاقات معاون رئیس‌ جمهوری گفت: خوشحالم که یک بانوی فرهیخته رئیس سازمان میراث فرهنگی است.
وی افزود: موزه ایران درودی که مرکز فرهنگی هم خواهد بود با کمک و حمایت سازمان میراث‌ فرهنگی و شهرداری تهران در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و ٢٠٠ اثر نقاشی در این مرکز به نمایش گذاشته خواهد شد.
این هنرمند ادامه داد: ارادت و علاقه خاصی به دولت آقای دکتر روحانی دارم و با چند تن از مسوولان این دولت دیدار و گفت ‌وگو داشته‌ام و از کمک‌ها و حمایت‌های آنها بهره‌مند هستم.
درودی اضافه کرد: امروز که مراحل ابتدایی ساخت موزه آغاز شده و شما هم به دیدار من آمده‌اید، بهترین روزهای زندگی‌ام را می‌گذرانم، همیشه دوست داشتم فرزند خلفی برای ایران باشم و کار ماندگاری برای کشورم انجام بدهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید