بازیگر جدید ریماک در نمایشگاه ژنو معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱
    کد خبر :239771

ریماک که با هایپرکار تمام الکتریکی “ریماک کانسپت- وان” به شهرت جهانی رسید، بازیگر جدید خود را تحت عنوان “ریماک C Two” که می‌تواند مخفف شده “کانسپت Two” باشد، در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس رونمایی کرده است.

قبل از پرداخت به خودروی جدید ریماک، جالب توجه است که اولین محصول ریماک در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت 2011 به همراه اطلاعات فنی بسیار محدود معرفی شد. اسفند ماه سال 94 اطلاعاتی بیشتر از آن ارائه شد و شرکت سازنده برای تولید و عرضه آن چراغ سبز نشان داد.

در نمایشگاه بین المللی ژنو 2016 نسخه نهایی و آماده برای تولید آن معرفی شد و در نهایت چندماه پس از معرفی رسمی، شاهد ورود آن به بازار بودیم. این سرگذشت خودروی هایپرکار تمام الکتریکی کروات‌ها (کرواسی)، یعنی خودروی ریماک کانسپت- وان بود که حالا تبدیل به یکی از خودروهای قدرتمند بازار شده و تاکنون فیلم‌های متعددی از رقابت آن با خودروهای بوگاتی ویرون، پورشه 918 و… منتشرشده است تا برتری خود را در بازار ثابت کند.

اما خودروی هایپرکار تمام الکتریکی “کانسپ- وان” تنها یک شروع برای شرکت ریماک بوده است تا خود را برای اتفاق بزرگ‌تر آماده کند و آن هم طراحی و ساخت خودروی جدید “ریماک C Two” خواهد بود که با مشخصات فنی خارق العاده، در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی شده است.

برای شروع کار، می‌توان گفت که خودروی هایپرکار جدید ریماک با طول 4750 میلی متر، عرض 1986 میلی متر، ارتفاع 1208 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2745 میلی متر ساخته شده است که با در نظر گرفتن مجموعه باتری‌های بزرگ و سنگین اتومبیل، به حداقل وزن خشک 1950 کیلوگرمی دست پیدا کرده است، هرچند این وزن زیاد باعث نشده است تا خودروی جدید “ریماک C Two” یک عملکرد ضعیف به نمایش بگذارد و برخلاف نسخه اول، شاهد عملکرد خارق العاده اتومبیل خواهیم بود که جزییات آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، در بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی ریماک چندین موتور الکتریکی و همچنین مجموعه باتری‌های قدرتمند 120 کیلووات ساعت را بکار گرفته است که تامین کننده انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی برای تولید حداکثر قدرت 1914 اسب بخاری هستند که با ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، باعث شده تا سرعت 412 کیلومتر بر ساعت و همچنین حداقل شتاب صفر تا صد 1.97 ثانیه و یا حداقل شتاب صفر تا 300 کیلومتر برساعت حدودا 11.8 ثانیه بدست آید که در نوع خود شگفت انگیز است.

با تایید شرکت خودروسازی ریماک، مجموعه باتری‌های اتومبیل از نوع “لیتیوم منگنز نیکل” بوده و دارای 6960 سلول است که با یکبار شارژ کامل آنان، تا حداکثر محدوده 650 کیلومتر انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی اتومبیل را تامین می‌کند، هرچند برای شارژ مجدد باتری‌ها با استفاده از شارژرهای سریع 250 کیلووات، می‌توان در کمتر از 30 دقیقه حدود 80 درصد از ظرفیت آن را شارژ کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید