بازیکنان نساجی قبل از عید نوروز شارژ مالی می‌شوند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
    کد خبر :690719

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی اظهار داشت: یک معلم جای خودش را به معلمی دیگر داد و جا دارد از زحمات محمدرضا مهاجری تشکر کنیم، سلامتی او اولویت ما است و اگر وی در ادامه با تیمی قرارداد نبست از کمک‌ها و مشاوره‌هایش قطعاً استفاده می‌کنیم.

وی افزود: کادر فنی خوبی آمده و محمود فکری هم تجربه و هم انگیزه لازم را دارد، شما بازیکنان وظیفه دارید بیشترین تلاش را برای بالا بردن ارزش افزوده خودتان و تیم داشته باشید. آقای امیری هم زحمت می‌کشند و انشالله با کمک هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

همچنین حمیدرضا بایندریان عضو هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی ضمن تشکر از زحمات محمدرضا مهاجری سرمربی پیشین این تیم گفت:در نخستین روز ماه رجب قرار داریم و از خدای متعال عاقبت‌بخیری را برای تیم‌مان مسئلت می‌کنیم، به آقای فکری هم خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم روزهای خوبی را با هم سپری کنیم.

به گزارش فارس،وی افزود: شرایط نامنظمی به لحاظ مالی داشتیم اما پس از اینکه حدادیان مالکیت باشگاه را به‌عهده گرفت، با تمام توان معوقات قبلی را مدیریت کردیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند،سال اقتصادی خوبی نبود و ان‌شاالله سال آینده شرایط بهتری را مهیا می‌کنیم.

بایندریان در ادامه از قول حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: خبرهای خوبی داریم و قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید ۲۰ درصد دیگر نیز اضافه می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید