بازیکنان تیم ملی حق اشتباه ندارند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۸
    کد خبر :468549

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اهمیت دیدار برابر تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا گفت: عراق حریف سرسختی برای ما خواهد بود و بازیکنان نباید مرتکب اشتباه شوند.

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با مهر در خصوص دیدار روز چهارشنبه ایران برابر عراق گفت: همیشه تقابل دو تیم ایران و عراق جذاب و دیدنی بوده است. عراقی ها همانند ما ایرانی ها ژن خاصی دارند و غیرتی بازی می کنند و بارها اتفاق افتاده توانسته اند در دقایق پایانی نتیجه بازی را عوض کنند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: آنها در سال های اخیر تیم ما را اذیت کرده اند و درست ۴ سال پیش بود که توسط همین تیم از جام ملت ها حذف شدیم. بنابراین معتقدم با یک بازی منطقی و به دور از مسائل حاشیه ای می توانیم این تیم را شکست دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان ما نباید در این دیدار دچار اشتباه شوند. خونسرد بازی کنند. لایه های دفاعی خود را کم کرده و از توپ هایی که به دست می آورند باید به بهترین نحو استفاده کنند.

بازیکن تیم پیشین ملی در پاسخ به این سوال که آیا بشار رسن و همام طارق می توانند در این دیدار تاثیرگذار باشند، گفت: با توجه به اینکه آنها در فوتبال ایران بازی می کنند، انگیزه بیشتری برای شکست تیم ملی دارند و اعتقاد دارم می توانند صددرصد در این دیدار تاثیرگذار بوده و بازیکنان خود را برای موفقیت برابر ایران تهیج خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید