بازیکنان به عشق پرچم ومردم تلاش می‌کنند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۵
    کد خبر :587446

کارشناس والیبال با تاکید بر اینکه مسئولان وعده‌های احساسی ندهند گفت: ملی‌پوشان به عشق مردم و پرچم تلاش خواهند کرد.

بهنام محمودی در گفتگو با مهر درباره رقابت‌های تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک گفت: دو بازی ابتدایی برابر کوبا و مکزیک مشکل نیست و این دو بازی می‌تواند پیش بازی خوبی برای تیم ملی باشد تا با توجه به وقفه پیش آمده از لیگ ملت‌ها و بروز برخی مصدومیت‌ها تیم ملی به هماهنگی برسد و از نظر روحی و روانی برای بازی با روسیه آماده شود.

کاپیتان اسبق تیم ملی افزود: ملی پوشان در بازی مقابل روسیه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند، درست است این تیم میزبان مسابقات است و در خانه بازی دارد اما تیم ملی اگر هماهنگ شود و آسیب‌ها بر طرف شود می توانند با شکست تیم روسیه جواز حضور در المپیک را به دست آورند. اگر هم این اتفاق رخ نداد در مرحله‌ی قاره‌ای و پس از رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی آسیا فرصت کسب سهمیه وجود دارد.

کارشناس والیبال درباره گلایه بازیکنان ازمسئولان و دلخوری هایشان گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم زمانیکه که آنها وارد زمین شوند با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا پیروز شوند. وضعیت مناسب نیست، فدراسیون رئیس ندارد، ملی پوشان خسته هستند، مصدومیت وجود دارد اما بازیکنان با تمام توان در زمین حاضر خواهند شد و این کار، آنها را ارزشمند می‌کند. گلایه‌ها وجود دارد اما در بازی آن را فراموش خواهند کرد و با تمام وجود بازی می‌کنند.

محمودی گفت: مسئولان باید توجه کنند اگر وعده و قولی می دهند به آن عمل کنند. اگر نمی توانند وعده ندهند. زمانیکه مسئولان وعده می دهند بازیکنان جوان و آنهایی که در آمد مالی کمی دارند این پاداش‌ها برایشان ملاک می شود. اگر قولی داده نشود بازیکنان برای امرا معاش و زندگی به دنبال راهی دیگر و جذب اسپانسر خواهند بود. به هر حال این مشکل ورزش کشور است، مسئولان در شرایط احساسی وعده می دهند. قول ها باید منطقی باشد تا بتوانند آن را عملی کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم حاشیه نداشته باشند. هدف بازیکنان پرچم کشور، شادی مردم است و برای آن تلاش خواهند کرد تا بازی خوبی به نمایش بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید