بازگشت 3 نفتکش از تنگه هرمز با هشدار سپاه

    کد خبر :1211686
جنگ+ایران+آمریکا+تنگه+هرمز (1)

پس از هشدار سپاه؛ سه نفتکش از تنگه هرمز بازگشتند.

بر اساس گزارش میزان، پس از هشدار سپاه پاسداران، سه نفت‌کش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند.

به گزارش میزان، صبح امروز، نیروی دریایی سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع، مسیر جدیدی برای تردد کشتی‌ها در تنگۀ هرمز اعلام شده که این مسیر غیرقابل قبول و کاملاً خطرناک است.

بنابر اعلام نیروی دریایی سپاه؛ «به اطلاع همه می‌رساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگۀ هرمز، همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، و تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار می‌دهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیرهای ابلاغی جدا خودداری نمایید. هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگۀ هرمز از طریق کانال ۱۶ الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد.»

حال کانال تلگرامی میزان، با انتشار تصاویری نوشت: «پس از هشدار سپاه، سه نفت‌کش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند.» در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید