بازگشت هلیکوپتر مریخ نورد اینجنوتی به ماموریت

    کد خبر :939606
اینجنوتی

در 6 سپتامبر هلیکوپتر مریخ نورد اینجنوتی پرواز بعدی خود را انجام داد که پیش از این 31 آگوست قرار بود فعالیت خود را انجام دهد. در این مورد پرواز بسیار ماموریت مهمی بود زیرا قبل از آن هلیکوپتر به مدت دو ماه بی‌حرکت باقی ماند.

بازتاب-‌به طور دقیق‌تر، در 30 آگوست، یک “پرش” 2 متری انجام شد که برای از بین بردن گرد و غبار از تیغه‌ها لازم بود. اینجنوتی از 11 ژوئن به طور کامل پرواز نکرده، زیرا در انتظار زمستان سرد و غبارآلود مریخی بود.

بازگشت هلیکوپتر مریخ نورد اینجنوتی به ماموریت

این هلیکوپتر به عنوان بخشی از مرحله جدید خود، حدود 97 متر را در 56 ثانیه طی کرد. هیچ نقصی مشاهده نشد تا اینجنوتی بتواند به ماموریت خود در سیاره سرخ ادامه دهد. به یاد بیاورید که این هلیکوپتر صرفاً برای آزمایش امکان پرواز در مریخ ساخته شده، جایی که جو نزدیک سطح از نظر چگالی تنها حدود 1درصد از جو زمین است.

دانشمندان تنها روی پنج پرتاب حساب کردند، در نتیجه، دستگاه بارها بدون مشکل از این برنامه فراتر رفت. علاوه بر این، پردازنده نه براساس یک پردازشگر تکنولوژیکی بسیار قدیمی، بلکه براساس استانداردهای صنعت فضایی مبتنی بر چیپ فوق مدرن Snapdragon 801 بوده و تاکنون هیچ مشکلی به این دلیل ایجاد نشده است.

حال باید منتظر ماند تا اینجنوتی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید