بازگشت میلیچ به ایران: شاید ۱۴۰۰!

  • آرشیو
  • جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳
    کد خبر :784758

مدافع تیم استقلال تهران پس از ترک ایران وضعیت مشخصی برای بازگشت به جمع آبی پوشان ندارد.

هروویه میلیچ، مدافع تیم استقلال تهران عجیب‌ترین وضعیت یک بازیکن خارجی در فوتبال ایران را تجربه می‌کند و وضعیت نامشخصی دارد. بلاتکلیفی میلیچ از این جهت غیرقابل باور است که او با گذشت اینکه بیش از یک ماه از سفرش به کرواسی می‌گذرد اما کماکان بلاتکلیف است.

این بازیکن پس از شهرآورد تهران به دلیل آنچه عدم دریافت مطالبات در موعد مقرر عنوان شده بود تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و خانواده‌اش که در ایران سکونت یافته بودند را هم همراه خودش از ایران برد.

میلیچ امروز با توجه به این بیش از یک ماه در تمرینات حضور ندارد اما با عدم فسخ قراردادش قهر طولانی مدتی را پشت سر گذاشته که در فوتبال ایران بی سابقه بوده است.

این بازیکن برای بازگشت به تهران قرارداد دوساله و افزایش دستمزد را درخواست کرده بود که هیچ کدام از آنها مورد موافقت قرار نگرفت اما حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال دو هفته پیش اعلام کرد او برای عقد قرارداد جدید به تهران می‌آید.

به گزارش ایلنا، با گذشت دو هفته هنوز خبری از میلیچ نیست و به نظر می‌رسد مشکل جدید به دلیل شکایت نیکولای بودوروف موجب شد تا میلیچ فعلا اولویت باشگاه نباشد. استقلال که به دلیل طلب ۱۴۰ هزار دلاری مدافع بلغاری و شکایت او به فیفا در آستانه شروع فصل جدید نقل و انتقالات تا زمان تسویه حساب با او نمی‌تواند فعالیتی داشته باشد در تلاش است تا ابتدا رضایت بازیکن سابقش را به دست بیاورد و سپس دنبال بازگشت میلیچ باشد.

میلیچ که شرایط اسکان خانواده‌اش در تهران هم از سوی باشگاه فراهم شده بود به گفته یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در فصل جاری مطالباتش را هنگام موعد مقرر دریافت کرد و تنها ۵۰ هزار دلار برای ۹ ماه پیش را طلبکار است. همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا زمان بازگشت میلیچ نامشخص باشد.

با توجه به اینکه وضعیت میلیچ با شکایت بودوروف همزمان شده بعید نیست پروژه جلب رضایت او برای بازگشت به تهران به سال آینده موکول شود اما شاید آن زمان آبی‌ها با شکایت جدیدی از این بازیکن به فیفا رو به رو شوند و با فسخ قرارداد مواجه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید