بازگشت مسی به بارسلونا؛ از شایعه تا واقیعت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۰۴
    کد خبر :927724

این روزها شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به لالیگا شنیده می شود و او نه به رئال که قصد دارد راهی اتلتیکو مادرید شود. همچنین شایعاتی در مورد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا هم شنیده می شود و گمانه زنی ها پس از مصاحبه اخیر خوان لاپورتا شدت گرفت. رئیس بارسلونا در مصاحبه با شبکه “ESPN” فاش ساخت که نسبت به لیونل مسی و بازگرداندن او احساس مسئولیت می کند و همچنان از شکل جدایی او در تابستان گذشته ناراحت است.

مسی تابستان سال قبل قصد تمدید قرارداد با بارسلونا را داشت ولی وقتی که همه چیز مهیا به نظر می رسید، با پاسخ منفی باشگاه روبرو شد؛ چرا که منابع مالی لازم تامین نشده بود.

لیونل مسی نه فصل پیش رو که برای تابستان سال بعد مدنظر بارسا قرار دارد؛ یعنی زمانی که قرارداد او با پی اس جی به پایان خواهد رسید. قرارداد فوق ستاره آرژانتینی با پی اس جی دو ساله است و بند تمدید تا 2024 نیز در آن گنجانده شده اما دو طرف باید بر سر این مساله به توافق برسند.

در فرانسه ادعا می کنند پاریسی ها از حالا قصد دارند برای تمدید قرارداد مسی دست به کار شوند ولی از سوی دیگر ژاوی، سرمربی بارسا نیز عزم خود را جزم کرده تا پس از صحبت با مسی او را برای بازگشت متقاعد کند. بارسلونا قدم اول را برداشته ولی باید دید فوق ستاره، خود تمایل به بازگشت و وداعی باشکوه دارد یا خیر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید