بازگشت عمو فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون

    کد خبر :892768
بازگشت عمو فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون

محمد مسلمی از بازگشتِ عمو فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون با سریال “دوقلوها” خبر داد و گفت: یا در عید نوروز و یا در ماه رمضان این سریال به شبکه ۲ خواهد آمد.

آیا بعد از مدت‌ها غیبت قرار است عمو فیتیله‌ای‌ها با هم به تلویزیون برگردند؟ محمد مسلمی ، سورپرایزی برای مخاطبان کودک و نوجوان تلویزیون داشت. او گفت: “سری جدید «دوقلوها» را به زودی آغاز می‌کنیم و دوباره کنار همدیگر خواهیم بود.”

او در پاسخ به این سؤال که در واقع می‌توانیم بگوییم اختلافات به پایان رسیده و به نوعی آشتی‌کنان شما اتفاق می‌افتد، توضیح داد: ما با هم قهر نبودیم که آشتی‌کنانی اتفاق بیفتد. از دوستان خوبِ هم هستیم؛ فقط در کار گاهی ایجاب می‌کند تجربه دیگری داشته باشیم چه خودم و چه دوستانم. سری جدید «دوقلوها» که ۸۰ قسمت خواهد بود از چند روز آینده ضبط خود را آغاز می‌کند و بعد از دو سه سال، دوباره با هم همکاری خواهیم داشت.

مسلمی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه برخی اعتقاد دارند اختلافات باعث شده این فاصله میانِ شما ایجاد شود، گفت: این روزها حاشیه زیاد است. من معتقدم یک مقدار این حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و با همدیگر شفاف و روراست باشیم. فضای‌مجازی این روزها درباره هرکسی حاشیه‌سازی می‌کند.

به گزارش تسنیم، این برنامه‌ساز و هنرمند حوزه کودک همچنین خاطرنشان کرد: سریال «دوقلوها» اگر به عید نوروز برسد روی آنتن خواهیم رفت وگرنه برای ماه رمضان به آنتن شبکه دو می‌رسد. این سریال را مهدی بصیری تهیه‌ و جمشید بیات ترک کارگردانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید