بازگشت شهریار فوتبال به لیگ برتر

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳
    کد خبر :1017739

مدیران فولاد برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال خود، دو گزینه جذاب درنظر گرفته‌اند.

پس از قطع همکاری فولاد و علیرضا منصوریان، مدیران این باشگاه خوزستانی با یک مسئولیت بزرگ مواجه شده‌اند که می‌تواند در نهایت رقم‌زننده سرنوشت تیم محبوب اهوازی‌ها باشد.

مدیران باشگاه فولاد خوزستان در حال حاضر بررسی گزینه‌های موجود برای انتخاب سرمربی تیم‌شان در لیگ بیست‌وسوم را در دستور کار قرار داده‌اند و در این مسیر به دو نام جذاب رسیده‌اند. آنها که شروع خوبی در لیگ برتر نداشتند و بدون سرمربی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، امیدوارند از تعطیلات به وجود آمده در لیگ برای هماهنگی سرمربی جدید با بازیکنان استفاده کنند.

در همین رابطه امروز باخبر شدیم گزینه‌های نهایی مدیران باشگاه فولاد برای هدایت این تیم، علی دایی و محرم نویدکیا هستند که قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه طی روزهای آینده با این دو گزینه برای هدایت تیم‌شان مذاکره کنند. مذاکره‌ای که در صورت حصول توافق با هر یک از این گزینه‌ها، اتفاقی جالب توجه را در پی خواهد داشت.

علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران، از لیگ هجدهم به این سو، هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و همواره به پیشنهادات خود پاسخ منفی داده و از این رو اگر مدیران فولاد موفق به جلب رضایت این سرمربی شوند، اتفاق بزرگی را رقم زده‌اند.

دیگر گزینه فولادی‌ها هم به عنوان چهره‌ای که همیشه با فوتبال اصفهان شناخته شده است، می‌تواند یک تجربه تازه برای فولاد و شخص نویدکیا باشد و باید دید در نهایت کدام یک از این دو چهره شاخص فوتبال ایران، سرمربی بعدی قرمزهای اهواز خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید