بازگشت اشکان دژاگه به لیگ برتر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۴۱
    کد خبر :1043829
اشکان دژاگه ممنوع الخروج شد

اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و هم‌بازی مسعود شجاعی در این تیم در میان گزینه‌های نقل‌وانتقالاتی هوادار جای دارد.

تیم فوتبال هوادار تهران در حالی هفته چهاردهم لیگ برتر را پشت سر گذاشت که مسعود شجاعی به‌صورت غیررسمی هدایت این تیم را برعهده دارد، اما هنوز خبری از معارفه رسمی وی نیست.

بعد از روی کار آمدن کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، او ابتدا دستیاران مورد نظر خود را به باشگاه هوادار معرفی کرد و تمرینات زیر نظر آنها اداره شد.

با توجه به اینکه نماینده تهران در لیگ برتر با مالک خصوصی اداره می‌شود، شجاعی و همکارانش فعلاً مشغول ارزیابی بازیکنان هوادار هستند.

کادرفنی جدید هوادار قصد دارد از پتانسیل بازیکنان فعلی به خوبی بهره بگیرد و در صورتی که شرایط فنی بازیکنان فعلی نظرشان را جلب نکرد، به تقویت تیم فکر کنند.

با وجود همه این شرایط از آنجایی که اشکان دژاگه با سرمربی فعلی هوادار رابطه خوبی دارد و در حال حاضر تحت قرارداد تیمی نیست، این بازیکن در میان گزینه‌های نقل‌وانتقالاتی او جای دارد. البته دژاگه برای شروع این همکاری ناگزیر است که نسبت به تیم‌های دیگر توقع مالی خود را کاهش دهد.

گفتنی است از آنجایی که مراسم معارفه سرمربی برگزار نشده هنوز به صورت رسمی لیست نقل‌وانتقالاتی شجاعی به باشگاه هوادار ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید