بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون تکذیب شد

    کد خبر :1028376
احسان علیخانی

 سال گذشته بود که پرونده فصل سوم «عصر جدید» بسته شد. علی طولابی با ۵ میلیون و ۵۶۲ هزار رای، قهرمان فصل سوم عصرجدید شد و مجموع آرا به ۲۲ میلیون رأی از ۱۰ میلیون نفر یا سیم‌کارت منحصر به فرد رسید.

گمانه زنی ‌ها از همان زمان برای ادامه این برنامه شروع شد ولی احسان علیخانی در آخرین قسمت پخش شده برنامه روی آنتن زنده از مشکلات گفت و در برنامه تاکید کرد که ساخت فصل های بعدی این برنامه به دلایل زیادی ممکن نیست.

 هنوز  هیچ خبر رسمی از ساخت و تولید فصل جدید این برنامه به گوش نرسیده است. در عین حال برخی گمانه‌زنی‌هایی را از هفته‌های قبل با «جوکر» او آغاز کردند و امروز هم به «عصر جدید» رسیدند.

در برخی از کانال‌های مجازی این طور نوشته‌اند که احسان علیخانی با فصل چهارم به نوروز ۱۴۰۳ خواهد رسید. اتفاقی که شاید برای مخاطبین خوشایند باشد و حتی در رابطه با «جوکر» و گردانندگی علیخانی هم این نکته مطرح شد که کاملا در هاله‌ای از ابهام است.

خبرنگار تسنیم پیگیری انجام داده که مشخص می‌کند که تیم سازنده همراه احسان علیخانی در پروژه‌های دیگری مشغول به کار هستند و خبری از تمرکز بر روی پروژه‌های ذکر شده نیست و هنوز کوچکترین اتفاقی نه برای «جوکر» علیخانی افتاده و نه «عصرجدید» او!

گمانه‌هایی که این آدرس را به مخاطب در فضای‌مجازی می‌دهد او قرار است اول با «جوکر» برگردد و بعد «عصرجدید» اما پیگیری‌ها گویای این است هنوز خبری نشده و کاری پیش نرفته است و تصمیمی هم برای ساخت این آثار وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید