“بازپرس” به زودی بر روی آنتن شبکه 1 سیما

    کد خبر :1000918
بازپرس

تولید سریال«بازپرس» که از مهرماه سال گذشته در تهران آغاز شده و به دلیل روایت موضوعی حساس در سکوت خبری ادامه دارد و اکنون با رونمایی از لوگوی سریال اولین واکنش رسانه‌ای خود را آغاز کرده است. البته پیش از این مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم اشاره‌ای به تولید این سریال کرد.

براساس اعلام مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا، این سریال تلویزیونی به زودی با شروع هفته قوه قضائیه از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز خواهد کرد.

پیش از این مهدی فخیم‌زاده بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون  از حضورش در سریال «بازپرس» خبر داده بود که البته در خبرهای رسانه‌ای سالِ گذشته بیشتر این سریال با نام «کارآگاه» شناخته می‌شد.

عزت‌الله رمضانی‌فر هم از دیگر بازیگران این سریال به شمار می‌رود که در گفت‌وگویی کوتاه با تسنیم به نقش متفاوت خودش در این سریال اشاره کرد.

«بازپرس» را حسین تراب‌نژاد براساس پژوهش دو ساله در پرونده‌های واقعی نوشته و احمد معظمی آن را کارگردانی کرده است.محمدرضا شفیعی نیز که اخیراً با سریال پرمخاطب «گیل‌دخت» روی آنتن همین شبکه حضور داشته تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.

«بازپرس» در گروه فیلم و سریال شبکه یک با مشارکت مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده و مجری طرح آن موسسه فرهنگی‌هنری وصف‌ صبا است.نشان بصری سریال «بازپرس» توسط محمد روح الامین طراحی شده و این‌طور که در این خبر آمده به زودی عوامل دیگر و بازیگران اصلی سریال معرفی خواهند‌ شد.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید