بازسازی تویوتا FJ40 لندکروزر/ پیرمرد نونوار شده

    کد خبر :906622

این خودرو شاید یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های بهینه‌شده و بازسازی‌شده تویوتا FJ40 لندکروزر محسوب می‌شود که تاکنون تولید شده است که متاسفانه چندان هم ارزان نیست. این نمونه زیبا یک دستگاه لندکروزر ۱۹۸۳ است که با دقت بسیار بالایی توسط مجموعه «خودروهای کلاسیک لیتون» بهینه شده است.

بازتاب -نخستین نکته‌ای که در این خودرو چشم را به خود جلب می‌کند، رنگ سبز لجنی آن موسوم‌به «سبز مات میلیتیا» که با سقف بازشونده و پارچه‌ا‌ی نارنجی روشن در تضاد جالبی قرار داشته و سر هر بیننده‌ای به سوی خود می‌چرخاند.

جلوپنجره، چراغ‌های راهنما، سپرهای جدید، آینه‌های بغل، چراغ‌های جلو و عقب LED، چراغ‌های کمکی LED آفرود، جک بالابر های-لیفت و بکسل ۴ تنی این دستگاه نیز توسط خودروهای کلاسیک لیتون به‌روزرسانی شده است.

این مجموعه، خودروی یادشده را از کلمبیا تهیه کرده است و به بهینه‌سازی دیسک‌های ABS، فنرهای برگی و میراگرهای و ضربه‌گیرهای اسپرت «نیتروشارژر» پرداخته است. ارتفاع خودرو نیز نسبت‌به نسخه اورجینال کلاسیک ۲.۵ اینچ بالاتر رفته است.

خودروهای کلاسیک لیتون به‌جای استفاده از موتوری جدیدتر در این لندکروزر به بازسازی همان موتور ۴.۲ لیتری ۶ سیلندر خط پرداخته است که ازطریق یک جعبه‌دنده دستی ۵ سرعتی به چهارچرخ منتقل می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید