بازدید معاون سازمان محیط زیست از محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سرپل ذهاب

    کد خبر :163546

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از محل دفن زباله‌های شهری و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سرپل ذهاب توجه بیشتر به این مهم را در راستای جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی خواستار شد.

به گزارش ایسنا، مسعود تجریشی ضمن بازدید از روستاهای زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب و ابراز همدردی با مردم زلزله زده، از سیستم تصفیه آب شرب شهری سرپل ذهاب و قصرشیرین و اقدامات صورت گرفته در این خصوص و از محل تخلیه زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در خصوص مدیریت پسماندها در مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب همچنین وضعیت زیستگاه‌ها و ورود ریزگردها به این شهرستان گزارشی ارائه کرد.

تجریشی ضمن بازدید از اداره محیط زیست دالاهو و سرکشی از اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب و دیدار با خانواده‌های محیط‌بانان سرپل ذهابی که خانه‌های آنان در زلزله دچار آسیب شده بود، ابراز همدردی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست از منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز که زیستگاه آهوان ایرانی است، بازدید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست تجریشی به همراه معاون آب و فاضلاب کشور، مدیرکل محیط زیست استان، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسئولان شهرستان سرپل ذهاب و کارشناسان از سیستم تصفیه آب شرب شهری سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید