بازداشت ۸ نفر از کارمندان گمرک به اتهام دریافت رشوه

    کد خبر :1026855
بازداشت کارمندان گمرک دریافت رشوه

دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار از بازداشت ۸ نفر از کارمندان گمرک این شهرستان به اتهام دریافت رشوه خبر داد و گفت: تمامی کارکنان متخلف این پرونده از کار تعلیق شده‌اند.

‌رحیم جنگجو بیان کرد: حسب گزارش مراجع نظارتی و با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات شهرستان بیله‌سوار ۸ نفر از کارمندان گمرک بیله‌سوار به اتهام ارتشا و ۶ نفر واسطه دستگیر شدند.

وی افزود: کیفرخواست ۹ نفر از این متهمان متشکل از ۴ نفر کارمند و ۵ نفر واسطه صادر و پرونده به دادگاه کیفری ارسال شده و ۵ نفر دیگر متشکل از ۴ کارمند و ۱ واسطه با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند و پرونده آن‌ها دردادسرا در حال رسیدگی است.

جنگجو در ادامه عنوان کرد: متهمان این پرونده با تحت فشار قرار دادن تجار، بازرگانان، رانندگان و سایر اشخاص مراجعه‌کننده به گمرک به بهانه‌های مختلف از جمله ترویج حق‌التسهیل مبالغی را مستمراً از آنان اخذ کرده و به دروغ اعلام می‌کرده کار آن‌ها انجام شده است.

دادستان بیله‌سوار ضمن تاکید بر لزوم نظارت از سوی مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی بر عوامل تحت مدیریت خود به متخلفان در دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی و اداری هشدار داد در صورت احراز تخلف از سوی هر شخص حقیقی یا حقوقی با هر پست و مقامی اقدام و برخورد مقتضی مطابق مقررات و بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

گفتنی است حسب اعلام دادستان شهرستان بیله‌سوار تمامی کارکنان متخلف این پرونده از کار تعلیق شده‌اند.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید