بارکا: در قطر به دنبال یک ماجراجویی جدید هستم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ۸:۵۷
    کد خبر :647512

سرمربی فرانسوی تیم والیبال العربی قطر گفت: با حضور در لیگ قطر به دنبال یک ماجراجویی و چالش جدید هستم.

 

فیلیپ بارکا سیسیک، مربی فرانسوی هدایت تیم والیبال العربی قطر را پذیرفت. او دوران مربیگری خود را در تیمی بلژیکی آغاز کرد و حالا تصمیم گرفت به لیگ قطر بیاید. بارکا در سال 2011 – 2012 در تیم والیبال پیکان بازی کرد. او همچنین در سال 2012 تا 2015 در لیگ قطر و در تیم‌های الریان، العربی و الاهلی بازی کرده بود.

 

به گزاش فارس،فیلیپه با قراردادی یک ساله هدایت تیم العربی را پذیرفت. این در حالی است که فصل گذشته محمدرضا تندروان هدایت این تیم را برعهده داشت.

 

بارکا بعد از گذراندن فصل اول مربیگری خود در بلژیک حالا در قطر است. او در پاسخ به این سوال که از نظر شما مربی بودن سخت‌تر است یا بازیکن بودن، اظهار داشت: به نظر من مربی بودن سخت‌تر است. به عنوان یک بازیکن، می‌توانید با عملکرد خود تأثیر مستقیمی در بازی داشته باشید، اما به عنوان مربی، این تاثیر را ندارید.

 

وی درمورد حضورش در تیم العربی قطر خاطرنشان کرد: این چالش بعد از تجربه من در بلژیک، یک ماجراجویی جدید است. امیدوارم بتوانم تجربه خوبی کسب کنم؛ همچنین امیدوارم همراه با باشگاه جاه‌طلب العربی بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم. برای من کار در قطر یک دستاورد بزرگ است و خوشحالم که العربی این شانس را به من داد تا بتوانم در این تیم کار کنم. این کار اعتماد به نفس من را بالا خواهد برد.

 

بارکا درخصوص تجربه اول مربیگری‌اش در لیگ بلژپک عنوان کرد: فصل اول برای من خیلی مهم بود چون باید می‌دیدم که ظرفیت هدایت تیمی سطح بالا را دارم یا خیر.

 

سرمربی جدید تیم والیبال العربی قطر گفت: بعد از 20 سال که بازیکن حرفه‌ای بود به سرعت وارد عرصه مربیگری شدم. تفاوت مربیگری با دوران بازی را حس کردم ؛ حالا باید در مورد عملکرد خودم، عملکرد تیمم، جلسات تمرینی، بازی‌ها و… فکر کنم. همچنین باید انسجام خوبی در تیم ایجاد کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که می‌خواهید به عنوان سرمربی برنده کدام جایزه شوید، گفت: من به جایزه خاصی فکر نمی‌کنم. برای من، تمام مسابقات مهم است و کسب هر پیروزی و موفقیت می‌تواند برایم خوشحال کننده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید