یک کارشناس هواشناسی خبر داد

بارندگی در بسیاری از مناطق در ۳ روز آینده

    کد خبر :531174
وضعیت آب و هوایی

یک کارشناس هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز در استان‌های مرتبط با کوه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی رگبار و رعد و برق داریم.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی اظهار کرد: امروز وقوع رگبار و رعد و برق را در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و حتی کرمان داریم.

وی افزود: همچنین این وضع برای ارتفاعات استان‌های همدان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، قزوین، البرز و تهران نیز پیش بینی می‌شود.

اصغری گفت: در سواحل دریای خزر غالباً وزش باد گرم حاکم می‌شود که این موضوع باعث افزایش دما می‌شود که این افزایش دما را امروز در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

وی افزود: بخش‌های جنوب شرق کشور نیز وزش باد و گرد و خاک خواهند داشت و همچنین آب‌های جنوبی کشور تا حدی مواج است.

به گزارش  مهر، این کارشناس هواشناسی گفت: از فردا موج نسبتاً عمیقی وارد کشور می‌شود که موجب بارش و کاهش دما خواهد شد و از پس فردا مجدداً هوا گرم می‌شود.

اصغری افزود: برای فردا شدت بارندگی برای کوه‌های استان‌های مرتبط با البرز و زاگرس خواهیم داشت.

وی گفت: فردا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل باید منتظر وقوع بارش باشیم و از یکشنبه وزش باد و گرد و خاک از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: در سه روز آینده در بسیاری از مناطق باید منتظر بارش باشیم که بارش ممکن است به صورت تگرگ باشد و همچنین وقوع صاعقه نیز دور از ذهن نیست.

اصغری گفت: پدیده مشترک این روزها در بیشتر مناطق وزش باد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید