بارش شدید باران در 11 استان کشور

    کد خبر :950957
بارش برف و باران در برخی مناطق کشور از امروز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی در ۱۱ استان کشور اعلام کرد که در دو روز آینده شرایط جوی در برخی از استان‌های جنوب، مرکز و شرق کشور ناپیدار است.

 به گزارش میزان، مهدی ولی پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی کشور در ۱۱ استان کشور، گفت: وزش باد، بارش رگبار و بارش شدید باران و برف در نقاط کوهستانی از ظهر امروز چهارشنبه، در جنوب شرق استان لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، غرب و جنوب اصفهان شروع می‌شود بنابراین نیروهای امدادی کشور برای ارائه خدمات احتمالی در شرایط آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد که در دو روز آینده نیز شرایط جوی در برخی از استان‌های جنوب، مرکز و شرق کشور ناپیدار است.

ولی‌پور افزود: فردا، روز پنجشنبه، شرایط جوی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، جنوب اصفهان، بوشهر، فارس، یزد، شمال و غرب کرمان، خراسان رضوی و در روز جمعه، جنوب فارس، جنوب بوشهر، غرب هرمزگان، خراسان رضوی را ناپایدار خواهند بود.

رئیس سازمان امدادو نجات کشور گفت: بهتر است رانندگان قبل از شروع سفر جاده‎ای خود تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از حرکت به سمت جاده و یا کوهستان شرایط جوی را بررسی کنند.

گفتنی است طبق هشدار سازمان هواشناسی، به دلیل شدت بارش باران و وزش باد، احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه وجود دارد بنابراین هم‌وطنان بهتر است هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید