بارش باران در نوار غربی و گسترش آن به کل کشور

    کد خبر :1040503
بارش باران

سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شدت بارش چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب است، اعلام کرد: پنجشنبه نیز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز سه شنبه ۲۱ آذر در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، گستره بارش چهارشنبه نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد. پنجشنبه نیز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

جمعه در شمال شرق و نوار شرقی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. شایان ذکر است طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف است. شنبه نیز جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد بود.

سازمان هواشناسی تاکید کرد: شدت بارش چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهد بود.

طبق اعلام هواشناسی، طی سه روز آینده دریای خزر و از چهارشنبه تا شنبه آینده خلیج فارس تنگه هرمز و غرب دریای عمان به تناوب مواج است.

هواشناسی وضعیت هوای امروز پایتخت را کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ درجه و کمینه دما ۸ درجه گزارش شده است.

ایرنا 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید