بارسلونا زیر و رو می شود؛۱۲ بازیکن در فهرست فروش

  • ورزشی
  • جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶
    کد خبر :733414

فصل هنوز تمام نشده است اما بارسلونا مدتی است که روی برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی خود کار می‌کند.باشگاه کاتالان می‌داند چه کسی را میخواهند. هدف اصلی آنها لاوتارو مارتینز است اما می‌دانند که فروش بازیکنان آسان نخواهد بود.

انتقال بازیکنان فقط برای بخش مالی این باشگاه مفید نخواهد بود بلکه به پاک کردن تیم از حضور بازیکنانی که باشگاه به آنها اعتماد ندارد کمک می‌کند.برخی از بازیکنان در حال حاضر در تیم اول در برنامه‌های کیکه ستین نیستند در حالی‌که تعداد دیگری نیز قرار است با توجه به قراردادهای قرضی شان به تیم برگردند.بارسلونا در تابستان ۱۲ بازیکن در لیست نقل و انتقالات برای تشکیل یک تیم کامل قرار داده است.

فهرست ۱۲ نفری

نتو، نلسون سمدو، ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، ایوان راکتیچ، آرتور ویدال، عثمان دمبله، مارتین برایتویت، رافینیا آلکانترا، تودیبو و فیلیپ کوتینیو بازیکنانی هستند که باید در تابستان از این باشگاه جدا شوند.

در دنیای ایده آل، بارسلونا در بدل دریافت پول نقد همه این بازیکنان را می‌فروخت و این مسئله مشکلات اقتصادی باشگاه را برطرف می‌کرد. این امر نه تنها باعث افزایش سرمایه‌های بارسلونا می‌شود بلکه به آنها این امکان را می‌دهد تا بازیکنان را با این آگاهی که آینده مالی‌اش تا حدودی ایمن است، خریداری کنند. به عنوان مثال این امکان را به بارسلونا می‌دهد تا بتواند اقدامی را برای جذب لاوتارو انجام دهد که اینتر خواستار پیشنهاد بالایی برای فروش او است.

با این حال بارسلونا می‌داند که این سناریوی ایده آل چیزی غیر از یک رویا نیست و فروش ۱۲ بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالات امکان پذیر نخواهد بود.

معاملات مبادله می تواند مهم باشد

از جمله این بازیکنان لیست نقل و انتقالات در مذاکرات برای ثبت نام بازیکنان جدید می‌تواند راه حلی برای بارسلونا باشد زیرا آنها قصد دارند بازیکنان جدیدی را در این تابستان به خدمت بگیرند.

این استراتژی برای خرید لاوتارو موثر خواهدبود با این اطمینان که بارسلونا اگر بازیکنانی را در پیشنهاد نقل و انتقالات قرار دهد احتمالاً اینتر قبول خواهد کرد.

سخت ترین خروجی ها

به گزارش همشهری آنلاین،دستمزدهای کلان کوتینیو و دمبله کار را برای فروش این بازیکنان سخت می کند.به غیر از این جلب رضایت بازیکنانی چون سمدو، راکتیچ، ویدال، رافینیا و تودیبو برای خروج از بارسا هم دشوار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید