باران تا چه زمانی در ایران ادامه دارد؟

    کد خبر :709697

خانم معصومه احمدی، با اعلام این خبر افزود: امروز در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی شاهد بارش باران و در برخی نقاط نیز وزش باد شدید، لحظه‌ای و رعد و برق و در مناطق مستعد نیز پدیده تگرگ نیز خواهیم داشت.

وی گفت: برای برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه و بخش‌هایی از استان همدان، مرکزی و در ارتفاعات دامنه‌های زاگرس مانند چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌های غربی استان اصفهان و شمال شرق استان خوزستان و در نواحی مرکزی در بخش‌هایی از استان یزد و همین طور بخش‌هایی از کرمان فعالیت این سامانه بارشی را مشاهده کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در ساعات بعدازظهر در سواحل دریای خزر بارندگی‌ها شدت می‌گیرد و در ارتفاعات البرز نیز بارندگی از جمله در تهران، قزوین، البرز و در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

خانم احمدی گفت: برای فردا نیز این سامانه بارشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بر شدت بارش‌ها در بخش‌هایی از شمال و در ارتفاعات زاگرس افزوده می‌شود.

به گزارش برنا؛وی افزود: به نظر می‌رسد برای روز‌های میانی هفته نیز وزش باد نسبتا شدید باعث وقوع پدیده گرد و خاک در برخی مناطق شرقی و حتی در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز نیز آسمان تهران ابری است و در برخی ساعات بارندگی در پایتخت خواهیم داشت که به همراه وزش باد خواهد بود و دما در گرم‌ترین زمان به ۲۱ درجه می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید