این 3 گوشی فوق اقتصادی توصیه می شوند

    کد خبر :988714
گوشی فوق اقتصادی

شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند همیشه سعی دارند محصولات جذاب و خوش قیمتی را به مخاطب خود ارائه دهند. مدل‌هایی که طراحی جالبی داشته و از سخت افزاری ایده آل بهره می‌برند.

بازتاب-در این بین برخی گوشی‌ها چندان قوی نیستند اما قیمت وسوسه برانگیزی دارند که با تمام نقایص خود، ارزش خرید آنها بالا است. از این رو تصمیم گرفتیم به فهرست گوشی‌های بسیار اقتصادی اشاره کنیم که با قیمتی مناسب قابل خرید هستند.

1-گوشی Wiko T10

گوشی فوق اقتصادی

این تلفن هوشمند مشخصات خیره کننده نداشته و با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است. دستگاهی که طراحی ساده‌ای داشته و برای کاربری روزمره می‌تواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد.

ویکو تی 10 یک گوشی فرانسوی بوده که از نمایشگر 6.5 اینچی IPS با وضوح 720 پیکسل برخوردار است. باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارد که عمرباتری طولانی رقم می‌زند. همچنین باید به دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی پرداخت.

برای شارژ این دستگاه 3 ساعت زمان نیاز است. پردازنده ویکو مدیاتک هلیو A22 بوده و شاید برای بازی چندان ایده آل نباشد اما برای گشت و گذار در اینترنت و کاربری روزانه مفید واقع می‌شود. دستگاه به اندروید 11 گو مجهز بوده و فاقد حسگر اثرانگشت.

اگر به دنبال یک گزینه کارآمد بسیار ارزان هستید، ویکو تی 10 گزینه کاربردی خواهد بود.

2-سامسونگ گلکسی A04

گوشی فوق اقتصادی

گوشی گلکسی A04 دارای طراحی جذابی بوده و سخت افزاری مناسب برای کاربری روزانه دارد. از جمله آنها باید به نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح HD+، پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه رم 3 تا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 تا 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس دی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و برخی دیگر اشاره کرد.

دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز درون ناچ نمایشگر جلو جای گرفت. گوشی فاقد حسگر اثرانگشت بوده و با سیستم عامل اندروید 12 قابل تهیه است.

با قیمتی بسیار مناسبی که این مدل دارد، باید ارزش خرید آن را بالا دانست.

3-شیائومی ردمی A1 plus

گوشی فوق اقتصادی

این محصول شیائومی یک گزینه فوق اقتصادی بوده و مشخصات کلیدی هیجان انگیزی برای آن در  نظر گرفته شد. از جمله باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی ناچ IPS LCD با وضوح HD+ اشاره کرد. دستگاه یک پردازنده Helio A22 هشت هسته‌ای دارد که برای کاربری همه روزه مفید است.

در سایر مشخصات باید به دوربین عقب دوگانه 8 و 0.8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی پرداخت. حافظه رم 2 تا 3 گیگابایتی دارد و از حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه برخوردار است.

این گوشی اندروید 13 داشته و باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپرساعتی هم شامل آن شد. ردمی A1 Plus یک اقتصادی خوش چهره بوده که با سخت افزار مناسب خود، بسیار ارزشمند است. شاید نتوان انتظار بسیاری داشت و با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، بدیهی به حساب می‌آید.

شیائومی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید گوشی‌های خوش قیمت بوده و این مدل که از زیربرند شیائومی بوده نیز چنین ویژگی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید