این گلکسی زد فولد 6 سامسونگ است

    کد خبر :1054939
گلکسی زد فولد 6

سامسونگ برنامه دارد در تابستان امسال از نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد رونمایی کند که به عنوان گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 شناخته می‌شوند.

بازتاب-به تازگی تصویر رندر گلکسی زد فولد 6 منتشر شده که طراحی این گوشی تاشو آینده سامسونگ را نشان می‌دهد. دستگاه‌های گلکسی زد فولد سامسونگ همیشه قاب باریک‌تری داشتند. انتظار می‌رود که اکنون همانطور که در رندرهای فاش شده مشاهده می‌شود، این تغییر را شاهد باشیم. گلکسی زد فولد 6 دارای یک قاب ضخیم بوده که نشان می‌دهد ممکن است طراحی جعبه‌ای داشته باشد.

از نظر ابعاد، گفته می‌شود که سایز آن 153  در 132 در 6.1 میلی‌متر است. این گزارش ابعاد را با Z Fold 5 مقایسه می‌کند و نتیجه می‌گیرد که فولد 6 بیش از 1.4 میلیمتر کوتاه‌تر و 2.6 میلیمتر پهن‌تر است. نسل بعدی گوشی بیشتر شبیه گلکسی اس 24 اولترا است. رندرها یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در بخش کناری را نشان می‌دهند که در دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست تعبیه شد.

گلکسی زد فولد 6

لبه سمت چپ دارای سینی سیم کارت بوده و گلکسی زد فولد 6 دارای سه میکروفون و یک جلوپنجره بلندگو در بالا است، در حالی که پایین دارای یک پورت USB-C، یک میکروفون دیگر و یک مشبک بلندگو است. پنل عقب با یک ماژول بیرون زده به شکل بیضی دیده می‌شود که سه حسگر دوربین به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند و یک واحد فلاش LED قرار دارد. این گزارش اضافه کرده که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی خواهد بود در حالی که صفحه نمایش خارجی آن 6.2 اینچ با حفره دوربین وسط نمایشگر است.

قابل ذکر بوده که رندرها هیچ شکاف یا پایه‌ای برای S-Pen در Z Fold 6 را نشان نمی‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید