پرش به محتوای اصلی

این مواد خطر «سرطان سینه» را 67 درصد کاهش می‌دهد

کد خبر 615029
6

نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد مصرف سیر و پیاز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این پژوهش که توسط دانشمندان دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو صورت گرفته از اینجا نشأت گرفت که یک بررسی بیانگر آن بود که شیوع سرطان در زنان پورتوریکو بسیار کم است.

تحت نظر قرار دادن عادات غذایی زنان این منطقه به خوبی نشان داد، میان مصرف سیر و پیاز و کاهش ابتلا به بیماری سرطان سینه ارتباط مستقیم وجود دارد.

گائوری دسای، محقق و سرپرست تیم مطالعاتی دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو می‌گوید: زنان پورتوریکو بسیار کمتر از دیگر افراد به سرطان مبتلا می‌شوند؛ به طور کلی مصرف ترکیبات سیر و پیاز در این منطقه رایج است و به همین میزان نیز نرخ سرطان در این منطقه پایین‌تر است؛ افرادی که سیر و پیاز مصرف می‌کنند دست کم ۶۷ درصد کمتر از دیگر زنان در معرض ابتلا به این نوع سرطان قرار دارند.

مطالعات نشان داده است که خوردن مقدار زیادی پیاز و سیر خطر ابتلا به سرطان ریه، پروستات و معده را کاهش می دهد.

بازتاب را در گوگل بیشتر ببینید

نظرات کاربران

نخستین دیدگاه را درباره این خبر ثبت کنید

0 دیدگاه ثبت دیدگاه

یادآوری: نشانی ایمیل منتشر نمی‌شود و دیدگاه‌های حاوی توهین، تهمت، افترا یا واژگان نامناسب تأیید نخواهند شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

نظر شما می‌تواند شروع یک گفت‌وگوی سازنده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

از درج اطلاعات شخصی، شماره تماس و پیوندهای تبلیغاتی خودداری کنید.