این ساعت شبیه اپل واچ تنها 3 میلیون است

    کد خبر :1046467
اپل واچ

سال گذشته، CMF by Nothing ساعت هوشمند Watch Pro را در انواع خاکستری تیره و خاکستری متالیک معرفی کرد.

بازتاب-این شرکت با گسترش خط تولید خود، اکنون از نسخه نقره‌ای ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است. این مدل جدیدترین نوع با پیروی از اصول طراحی مینیمالیستی، قاب ساعت آلیاژی آلومینیومی را با روکش نقره‌ای ظریف به نمایش می‌گذارد که با بندهای خاکستری روشن تکمیل شده است. با این اضافه شدن، مشتریان اکنون می‌توانند از میان گزینه‌های رنگ نقره‌ای، نارنجی، خاکستری تیره و خاکستری برای ساعت انتخاب کنند.

نسخه نقره‌ای CMF Watch Pro از اواسط ژانویه از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند Flipkart، Myntra، Croma، Vijay Sales و General Trade در هند در دسترس خواهد بود و قیمت آن تنها 60 دلار است. علاوه بر این، از این ماه وارد بازارهای چندین کشور دیگر می‌شود.

اپل واچ

CMF Watch Pro دارای طراحی شبیه به اپل واچ است که شامل یک قاب فلزی صیقلی با صفحه جانبی و یک بدنه عقب پلاستیکی می‌شود. صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED آن حداکثر روشنایی 600 نیت و وضوح 410×502 پیکسل را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند ردیابی سلامت 24 ساعته، از جمله نظارت بر ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون در زمان واقعی، ردیابی خواب و استرس، یادآوری هیدراتاسیون و حرکت و اهداف تناسب اندام شخصی را ارائه می‌دهد.

با 110 حالت ورزشی چشمگیر، به علاقه‌مندان به تناسب اندام پاسخ می‌دهد. ادغام تماس بلوتوث با فناوری هوش مصنوعی خروجی میکروفون واضح را تضمین می‌کند. این ساعت با باتری 340 میلی آمپرساعتی تامین می‌شود و تا 13 روز استفاده منظم را ارائه می‌دهد و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید