این تلفن هوشمند هیچ دوربینی ندارد

    کد خبر :879047

از لحاظ تئوری و حتی عملی ممکن است که کلیه سخت‌‎افزارهای ارتباطی دستگاه شما مورد رخنه و هک قرار گرفته و طرف سوءاستفاده‎گر بتواند از آن برای نیل به اهداف خود استفاده کند. این ایده‎ای است که شرکت benco دنبال کرده و برای حفظ هر چه بیشتر امنیت کاربران، گوشی V80s را معرفی نموده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_آیا شما برای حفظ حریم خصوصی خود هنگام استفاده از آن برنامه‎ای دارید؟ آیا به این فکر کرده‎اید که یک بدافزار جاسوسی می‎تواند به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و حتی با استفاده از سنسورها و میکروفون گوشی‌تان از شما جاسوسی کند.

شرکت بنکو برای افرادی که به این موضوع اهمیت زیادی می‌‎دهند، برنامه‎ای ویژه داشته و یک گوشی غیرمعمول و عجیب را معرفی کرده است. گوشی بنکو وی 80 اس دستگاهی بدون دوربین یا ارتباط GPS است که کاربر خود را مطمئن می‌‎کند که مکان و تصویر او برای افراد ثالث غیر قابل شناسایی باشد.

قبل از معرفی دیگر مشخصات این دستگاه باید یادآور شویم که امکان شناسایی تقریبی محل حضور فرد با استفاده از ارتباط آنتن‎های مخابراتی و موقعیت آنها تا حد قابل قبولی میسر است ولی با این حال فقدان سنسور GPS می‌‎تواند هر چه بیشتر، اطمینان او جلب کند.

 

تلفن هوشمند

 

به هر حال این گوشی در رده محصولات میان‎رده و ارزان قیمت جای می‎گیرد. نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD و تراشه پردازشی Unisoc SC9863A به همراه اندروید 11 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی از ویژگی‎های اصلی این دستگاه هستند.

البته شرکت سازنده دو نسخه از آن تولید کرده که حافظه رم و داخلی 3/32 گیگابایتی و 4/64 گیگابایتی دارند. در هر دو نسخه با استفاده از شکاف کارت میکرو اس دی نیز می‌‎توان حافظه ذخیره‌سازی را افزایش داد.

Benco V80s به جز این موارد از ارتباط وای فای دو بانده، دو سیم کارت 4G و سنسور اثر انگشت روی بدنه پشتی بوده و بلندگوی دستگاه در بخش پشت و پایین دستگاه قرار داده شده است.

این گوشی در دو نسخه آبی و نقره‌‎ای تولید شده و شرکت سازنده در مورد قیمت و زمان عرضه آن هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید