این تبلت دل آسیب ناپذیر است

    کد خبر :1026837

شرکت دل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ جهان به تازگی از محصول جان سخت خود به نام Latitude 7230 2-in-1 رونمایی کرد.

بازتاب- سال گذشته، دل تبلت Latitude 7230 2-in-1 را عرضه کرد که برای مشتریانی که به دنبال دستگاهی مقاوم بودند، ساخته شد. در حال حاضر، دل یک تبلت دیگر را با نام Latitude 7030 معرفی کرده است.

تبلت دل 7030 Extreme دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD+ با نسبت تصویر 16:10 و روشنایی 1000 نیت است. در بخش سخت افزاری، از یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 با کارایی بالا استفاده می‌شود، گرافیک یکپارچه Iris Xe را در پیکربندی‌های i5 و i7 ارائه می‌دهد. این دستگاه با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر 2 ترابایت حافظه NVMe SSD عرضه خواهد شد.

گزینه‌های اتصال آن شامل Wi-Fi 6E، GPS و 5G شده که آن را برای طیف وسیعی از کارها مناسب می‌کند. ویژگی‌های امنیتی مانند TPM 2.0 ControlVault، دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره Windows Hello، حسگر اثر انگشت لمسی و شاترهای حریم خصوصی دوربین، حفاظت از داده‌ها را تضمین می‌کنند.

 

تبلت دل

 

قابل ذکر است که این تبلت برای تحمل شرایط سخت ساخته شده و دارای استاندارد IP-65 و گواهی MIL-STD 810 است. وزن آن تنها 2.2 پوند بوده که آن را بسیار قابل حمل می‌کند و گزینه باتری قابل تعویض گرم عملکرد طولانی مدت را رقم خواهد زد. قابلیت لمس دستکش و پورت‌های قابل تنظیم به تطبیق‌پذیری آن می‌افزاید. همچنین دارای دکمه‌های فیزیکی قابل برنامه‌ریزی برای راحتی کاربر است.

Dell مجموعه‌ای از لوازم جانبی را برای سفارشی کردن تبلت شما ارائه می‌دهد، از جمله دسته سفت و سخت، قلم غیرفعال، صفحه کلید قابل جدا شدن، بند دستی چرخان، اسکنر بارکد، RJ-45، جک صوتی جهانی و درگاه‌های USB-A. طبق یک پست وبلاگ وب سایت دل، تبلت دل Latitude 7030 Rugged Extreme پیش بینی می‌شود تا اواخر امسال در سطح جهانی در دسترس قرار گیرد و جزئیات قیمت آن نزدیک به تاریخ ارسال آن فاش شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید