این تبلت اندرویدی 8 اسپیکر دارد

    کد خبر :1042549
تبلت اندرویدی

شرکت آنر بزودی تبلت جدید Honor Tablet 9 را با ویژگی‌های برجسته‌ای چون 8 اسپیکر معرفی خواهد کرد.

بازتاب- آنر به طور رسمی پارامترهای صفحه نمایش تبلت آنر 9 را اعلام کرد و گفت که به فناوری اختصاصی مجهز می‌شود که می‌تواند ترشح ملاتونین را تا 20 درصد افزایش دهد. تبلت آنر 9 به صفحه نمایش 12.1 اینچی با نور پس زمینه نرم با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و تراکم 249 پیکسل در هر اینچ مجهز خواهد شد.

صفحه نمایش 88 درصد از سطح پنل جلو را اشغال خواهد کرد. روشنایی 500 کاندلابرمترمربع بوده و عرض فریم 6.9 میلی‌متر خواهد بود. تبلت آنر 9 همچنین دارای پنج سطح محافظت از چشم خواهد بود. صفحه نمایش تعدادی از استانداردهای گواهی ملی و بین المللی را گذرانده است. تبلت آنر 9 برای محافظت از چشمان شما از نور طبیعی استفاده می‌کند تا خستگی بینایی را تا 14 درصد کاهش دهد.

تبلت اندرویدی

از فناوری فوق الذکر تبلت آنر 9 می توان متناسب با ریتم کار و استراحت فرد استفاده کرد. تولید کننده ادعا می‌کند که کاهش تدریجی دمای رنگ صفحه نمایش با شروع غروب خورشید می‌تواند ترشح ملاتونین را تا 20 درصد افزایش دهد. ملاتونین مسئول عادی سازی ریتم شبانه روزی بدن، یعنی تنظیم چرخه خواب و بیداری است. علاوه بر این، تبلت آنر 9 دارای سیستم سخت افزاری است که 36 درصد نور آبی مضر را فیلتر می‌کند.

این تبلت مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 بوده و با 8 اسپیکر و باتری 8300 میلی آمپرساعتی راهی بازار می‌شود. گفته شده آنر فردا این تبلت قدرتمند را با گوشی 24 گیگ رم آنر 90 GT رونمایی خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی محصول موردنظر را معرفی کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید